Jacka Alpinestar S-MX Airflo

BikerMike

Medlem
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Ducati 996R -01 no.0022
Hej! Jag har så korta ben så jag blir tvungen att köpa separat jacka och byxa, Funderar på Alpinestar Trackpants och deras jacka S-MX Airflo. Problemet är att jag inte sett den i verkligheten och undrar om den är värd det höga priset? riktpris 8995:- är inte billigt för en jacka.

MVH Micke

CustomMicke skrev:
Hej! Jag har så korta ben så jag blir tvungen att köpa separat jacka och byxa, Funderar på Alpinestar Trackpants och deras jacka S-MX Airflo. Problemet är att jag inte sett den i verkligheten och undrar om den är värd det höga priset? riktpris 8995:- är inte billigt för en jacka.

MVH Micke

Köp skinnställ

CustomMicke skrev:
MVH Micke

Snygg som faen är den men om den är värd nästan 9 papp får du väl fråga din plånbok.

Jag kör exakt likadant, funkar utmärkt! Köpte min begagnad i och för sig för 3500:- , men den e snygg i verklighetetn också och framföralt är den skön, bra skydd i o riktigt sval på varma sommardagar!
Svårt att säga om den är värd 8995:- men den är jävligt skön!

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back