Jacka Alpinestar S-MX Airflo

BikerMike

Sporthojsnörd
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Ducati 996R -01 no.0022
Hej! Jag har så korta ben så jag blir tvungen att köpa separat jacka och byxa, Funderar på Alpinestar Trackpants och deras jacka S-MX Airflo. Problemet är att jag inte sett den i verkligheten och undrar om den är värd det höga priset? riktpris 8995:- är inte billigt för en jacka.

MVH Micke

CustomMicke skrev:
Hej! Jag har så korta ben så jag blir tvungen att köpa separat jacka och byxa, Funderar på Alpinestar Trackpants och deras jacka S-MX Airflo. Problemet är att jag inte sett den i verkligheten och undrar om den är värd det höga priset? riktpris 8995:- är inte billigt för en jacka.

MVH Micke

Köp skinnställ

CustomMicke skrev:
MVH Micke

Snygg som faen är den men om den är värd nästan 9 papp får du väl fråga din plånbok.

Jag kör exakt likadant, funkar utmärkt! Köpte min begagnad i och för sig för 3500:- , men den e snygg i verklighetetn också och framföralt är den skön, bra skydd i o riktigt sval på varma sommardagar!
Svårt att säga om den är värd 8995:- men den är jävligt skön!

*/ ?>
Back