Kraftfull skrev:2271690Grattis!
Cykeln jag körde på förarprovet var förresten en Honda XL 125 -81. 16 våldsamma hästar. Man fick låna G-dräkt om man ville...
Hahaha

Stort grattis till dig Goiting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kraftfull skrev:2271690Grattis!
Cykeln jag körde på förarprovet var förresten en Honda XL 125 -81. 16 våldsamma hästar. Man fick låna G-dräkt om man ville...


Alla som försöker kommer att uppleva den känslan förr eller senare det kan jag garantera.Doktor.S skrev:2272223Grattis, gläds med dom som får en uppkörningstid som inte är i slutet av augusti. Förstår inte hur VV tänker sig när man ska vänta tre månader efter teoriprovet för att få köra upp.. allt känns så.. meningslöst.
Men gläds med dig även fast det känns som att jag aldrig kommer få uppleva den där känslan just nu![]()
Freedom skrev:2272230Alla som försöker kommer att uppleva den känslan förr eller senare det kan jag garantera.
)Goiting skrev:2271496Ja vart skall man börja??![]()
Med en kebabtallrik i magen och en Gin och Tonic bredvid mig och Laphroaigen i hyllan väntandes på sin tur tänkte jag berätta lite om min dag (och det senaste året).......

Blitzen skrev:2272247Grattis (fast det var jag ju först med att säga.......)
Ska vi ta den där svängen snart då?

Lyxigt värre!
Goiting skrev:2271568Tack tack!
Känns inte riktigt som om det är sant ännu. Det kommer väl först när jag sätter mig på min hoj utan övn.körn.skylt och ingen som följer efter mig.![]()

Goiting skrev:2272569Och tack igen för all respons, det känns så himla härligt att öppna min alldeles egna tråd och se att folk uppskattar det jag skrivit... merahaha
Doktor.S skrev:2272223Grattis, gläds med dom som får en uppkörningstid som inte är i slutet av augusti. Förstår inte hur VV tänker sig när man ska vänta tre månader efter teoriprovet för att få köra upp.. allt känns så.. meningslöst.
Men gläds med dig även fast det känns som att jag aldrig kommer få uppleva den där känslan just nu![]()
Ring o tjata varje dag på återbudstider..Det kan löna sig Goiting skrev:2271496Ja vart skall man börja??![]()
Så nu är jag stolt ägare av ett hojkort som jag verkligen kämpat och gråtit för.Äntligen kan jag säga till alla miljoner människor på jobbet som frågar och har gjort det konstant i ett år att JAG HAR KLARAT DET!!!
Så nu skall jag åtnjuta resten av kvällen med GT och Whisky och vänta på morgondagen när jag skall ut med min egen hoj ensam för första gången.
*over and out*
Ut och åååk nu |
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |