Jaaaa!!!!

Esquire skrev:
Angående läghenheterna på gamla F18:
Gamla F18 ligger mitt inne i skogen och de sista bussarna går förbi där vid 23 eller något på kvällarna. Kanske inte alltid så kul för en tjej som varit ute och festat...

Annars så finns det ju nybyggda studentlägenheter i Visätra. Kolla på www.huge.se för mera info.

P.S. Min storasyster bodde tidigare på F18 men flyttade till Flemmingsberg istället bara för att slippa gå genom skogen mitt i natten. Lillasyster ska snart flytta till Visätra. Storsyrran är doktorand på Södertörn och lillsyrran ska börja plugga estetik där nu i höst. D.S.

Jag har sökt bostad där på huge, så vi får se om jag får någon.... det där med att gå igenom skogen lät inte allt för trevligt..
Tack för tipsen!!

det brukar finnas svindyra studentlägenheter lediga i centrala haninge. buss därifrån till flempan tar 25 minuter, och man åker genom skogen. har man tur kan man få se rävar genom bussfönstret. eller hamna breve mig på bussen.

Min bror bor i en skitfin, nybyggd studenlägenhet på visätravägen i flemingsberg som dessutom är rätt billig. Typ 6-7 minuter ner till pendeltågen. Har tyvärr ingen aning om vilka som äger de lägenheterna eller hur man söker men kan kolla om det är intressant. Dock verkar ju flemingsberg i övrigt vara rätt så öken, inget ställe jag skulle vilja bo på iaf.

-edit- verkar ju vara det optimala för dig, förmodligen har min bror utsikt rakt ner mot högskolan.

-edit2- grattis såklart, jag kom också in på det jag ville!

Last edited:
Jag har varit å kollat på lägenhgeter i dag, både i området Björnkulla och på visättravägen...
Björnkulla låg helt fel... skulle aldrig ens våga gå utanför dörren efter kl 18... så valet var lätt, även om den lägenheten på visättravägen var lite mindre. men området känndes mer okej och det var bra mycket frächare lägenhet.
Så nu flyttar jag dit i mitten på augusti.. :)

Tack allihop för tipsen!!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...