Jaaaa!!!!

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
Är så glad.... kollade antagnings beskedet på nätet för en liten stund sen...

Jag har bllivit antagen.... :yoparty till Politik, ekonomi och offentligrätt vid Södertörns Högskola. Så nu vet jag vad jag ska pyssla med framöver.

Så nu e det bara att börja leta bostad då :gnissla
Hojta till om det ni vet någon som har lägenhet/ rum att hyra ut... till en trevlig tjej i sina bästa år!!

Fan va jag e glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mie skrev:

Jag har bllivit antagen.... :yoparty till Politik, ekonomi och offentligrätt vid Södertörns Högskola. Så nu vet jag vad jag ska pyssla med framöver.

Hojta till om det ni vet någon som har lägenhet/ rum att hyra ut... till en trevlig tjej i sina bästa år!!

GRATTIS!!

WIIHHOO! :tummenupp

Grattis!! :fyllisar

Själv blev jag inte antagen till det som jag läst i 3-4 år för att komma in på.:4skrika Skitsur. Men nu kör jag plan "B" istället så något ska det nog bli av mig också (hoppas jag...)

Hörru....du ska jobbe, inte ta massa fjolliga glädjeskutt på arbetstid :rolleyes:

Nä så klart, GRATTIS !!!!!!!! :hoppa

Men, förklara nu....var ligger plejset?? Alla e ju inga pluggisar & har koll på var denna där Sör.......ehh nåt ligger

OOooo lite vimmsig kanske... det ligger i huddinge/ flemingsberg så jag lär väl typ bo på den sidan stan...
Själva skolan ligger vid universitets sjukhuset tror jag..

Såg på antagningsbeskedet att jag ev kommer in (reserv) uppe i Luleå på Rättsvetenskapliga programmet.. :tungan

så kommer jag in där på reservplats så blir det Luleå istället, men det visar sig längre fram.... så just nu så letar jag fortfarande lägenhet/ rum.

Mie skrev:

Du kan få bo hos mig... blir en bit till plugget bara..

Ullis skrev:
Hörru....du ska jobbe, inte ta massa fjolliga glädjeskutt på arbetstid :rolleyes:

Jobbe å jobbe... räcker det inte att jag e här och är vaken??? Det e ju trots allt det jobbet går ut på :) (att vara vaken och vakta huset)

Mie skrev:
OOooo lite vimmsig kanske... det ligger i huddinge/ flemingsberg så jag lär väl typ bo på den sidan stan...
Själva skolan ligger vid universitets sjukhuset tror jag..

Såg på antagningsbeskedet att jag ev kommer in (reserv) uppe i Luleå på Rättsvetenskapliga programmet.. :tungan

så kommer jag in där på reservplats så blir det Luleå istället, men det visar sig längre fram.... så just nu så letar jag fortfarande lägenhet/ rum.

10 minuters promenad hemifrån mig, placet ligger aldeles brevid sjukhuset, finns pendeltåg och busstrafik så det räcker dära, centrum som man inte ska gå ensam i på nätterna (mycket brotslighet och gäng och sånt), finns student bostäder i Tullinge, en tågstation till, ca 5 min) ska finnas student bostäder på gamla F18 ine på regementet, du får en egen kronan cykel som är blå med regnummer, vet ej hur man ska komma i kontakt med studentföreningen som hyr ut dem, kanske nån vet. Annars Grattis och lycka till.

Trötter skrev:
10 minuters promenad hemifrån mig, placet ligger aldeles brevid sjukhuset, finns pendeltåg och busstrafik så det räcker dära, centrum som man inte ska gå ensam i på nätterna (mycket brotslighet och gäng och sånt), finns student bostäder i Tullinge, en tågstation till, ca 5 min) ska finnas student bostäder på gamla F18 ine på regementet, du får en egen kronan cykel som är blå med regnummer, vet ej hur man ska komma i kontakt med studentföreningen som hyr ut dem, kanske nån vet. Annars Grattis och lycka till.
Angående läghenheterna på gamla F18:
Gamla F18 ligger mitt inne i skogen och de sista bussarna går förbi där vid 23 eller något på kvällarna. Kanske inte alltid så kul för en tjej som varit ute och festat...

Annars så finns det ju nybyggda studentlägenheter i Visätra. Kolla på www.huge.se för mera info.

P.S. Min storasyster bodde tidigare på F18 men flyttade till Flemmingsberg istället bara för att slippa gå genom skogen mitt i natten. Lillasyster ska snart flytta till Visätra. Storsyrran är doktorand på Södertörn och lillsyrran ska börja plugga estetik där nu i höst. D.S.

Var bor du nu någonstans?

Är det inte pendlingsavstånd?

Jag pendlade till jobbet i Sthlm från Eskilstuna i ett halvår innan jag fick ett förstahandskontrakt (tack jobbet :Bugar ) Men det var hur lugnt som helst att pendla därifrån...Men det beror som sagt på var du bor nu?

Mie skrev:
Jag har bllivit antagen.... :yoparty till Politik, ekonomi och offentligrätt vid Södertörns Högskola.
Hojta till om det ni vet någon som har lägenhet/ rum att hyra ut...

Grattis en massa!
:tummenupp

Ska du läsa i Haninge eller Huddinge?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...