Jaaaa! Han Älskar Mig!!!! Är SÅ Glad!!!

Visst, man tänder på könet men blir kär i personligheten...

Drkosmos skrev:
En liten tanke som slog mig :fatta! när jag satt och läste igenom denna tråden.

Jag tror inte man blir förälskad/kär i "könet" på personen, tror mer på att man älska personligheten.
Vissta jag skulle förneka att jag vore homo så länge jag bara kunde men tillslut så skulle jag nog inte kunna eller orka leva med det.
Men som tur är så har jag en otroligt härlig livspartner som jag skulle kunna göra allt för, om hon bara ber mig.
Och sen att hon skulle göra detsamma för mig(tror jag) är bara så underbart.

Så ni alla som inte hittat den rätt ge er ut och leta. :7peta
Det finns nån för alla jag lovar jag lyckades hitta nån som står ut med mig :D

Vad är det för fel på kvinnorna då?

Burre skrev:
Haha... nåja, vi ska inte överdriva ;)
Jag har nog avgjort mer erfarenhet än många andra män här när det gäller den sexuella biten...

Hmm, törs nästan påstå att jag har lägrat fler kvinnor än de flesta här också! haha!

Vad är det för fel på kvinnorna då?.

R1 racer skrev:
Vad är det för fel på kvinnorna då?.
Tänk efter lite nu, han bor i lilla Östersund & har pökat på alla brudar där, nu är det killarnas tur.

:hihi

Hehe... någon vecka sedan så stod det en äldre kvinna före han i kön... Hon sa till mig att hon hade lite bråttom, hon skulle med flyget... psyk-johnny säger då rätt ut i luften säger "Vadå? till blåkulla eller" Jag skrattade ett bra tag då...

Hey Burre, du är min favis bög från och med nu! :banana
Hoppas bara inte något hjärndöd fåne ger dig skit för detta på macken bara! Modigt av dig att vara så öppen iaf, tänk om alla kunde vara det!

Lycka till med kärleken!

(jag vågar inte lova dig en puss, som jag kan göra med strait-killar. Risken är ju att du tackar ja... :tungan )

Hehe... har ju rörtången 1 meter ifrån mig... så vill någon ge mig skit så är han välkommen :)

Och du, vill inte på något sätt såra dig... men det finns bara en endaste kille jag vill pussa på just nu :)

triple skrev:
Hey Burre, du är min favis bög från och med nu! :banana
Hoppas bara inte något hjärndöd fåne ger dig skit för detta på macken bara! Modigt av dig att vara så öppen iaf, tänk om alla kunde vara det!

Lycka till med kärleken!

(jag vågar inte lova dig en puss, som jag kan göra med strait-killar. Risken är ju att du tackar ja... :tungan )

Masonit skrev:
Nä det vill vi(jag) inte! Pm:a isåfall.

\Masonit

Ähhh.. vafan:) sånt kan man ju inte fråga? ok! om han är vår lilla husbög,men vi kan väl inte fråga sånt.Det är ju personligt.

Ehh, bara så du vet så skulle jag svara om jag visste att ni ville veta... Eller, i vanliga fall så säger jag som det är utan att någon har frågat... Fast jag känner mig snäll idag ;)

Ingen fråga är för personlig för mig...

twinner skrev:
Ähhh.. vafan:) sånt kan man ju inte fråga? ok! om han är vår lilla husbög,men vi kan väl inte fråga sånt.Det är ju personligt.

Last edited:
Nämen okej då!! :P

Visst är du en läderbög?
Visst har du hiv?
Visst älskar du melodifestivalen
Visst visst?

Antar att dom vill veta vem som står för penetreringen?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman