Oddjob
Bannad
Nej sluta, åh uh ehh dhefrbg,.. tål inte att höra sånt.Nursey skrev:Men man tar inte ketchup på själva pizzan..det är ju det kanterna e till för![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej sluta, åh uh ehh dhefrbg,.. tål inte att höra sånt.Nursey skrev:Men man tar inte ketchup på själva pizzan..det är ju det kanterna e till för![]()
MattE. skrev:Nej sluta, åh uh ehh dhefrbg,.. tål inte att höra sånt.
honkiie skrev:Alltså vad säger ni? Ketchup på pizza?
Disgusting. Ketchup passar inte bra till särskilt mycket. Till korv och köttfärs funkar det ju rätt bra men annars så anser jag bara att ketchup brukar vara ett sätt att dölja dålig smak. För är det ketchup på nånting så smakar det endast ketchup.korvgubbe skrev:...tycker min polare är värre som inte drar sig från att ha ketchup på pannkaka!
![]()
AxlySM skrev:Den enda sylten jag ätit var den jag gjorde själv på dagis en gång. 80 % socker, resten bär/vätska. Sylt funkar inte till något.. Men socker måste man ju självklart ha på pannkakor och blodpudding!
Även strössel brukar bli bra på pannkakisar.![]()
imaster skrev:Ketchup är det effektivaste sättet att förstöra maten på..!
Lingon ska man SJÄLVKLART ha till köttbullar, raggmunk, fläskpannkaka, och andra valfria kötträtter...!
Jaha vad ska det vara då? Den messiga jordgubben?honkiie skrev:Lingon är det mest överskattade bäret. Surt och äckligt är vad det är.
UrbanTiger skrev:Förklara pollvalens innebörd. Förstår inte.
Till mitt kött så vill jag inte ha nå jävla bär, där ska det vara sås av olika sorter. Till plättar och sånt så ska det vara drottnings eller hallon.prulle skrev:Jaha vad ska det vara då? Den messiga jordgubben?
honkiie skrev:Till mitt kött så vill jag inte ha nå jävla bär, där ska det vara sås av olika sorter. Till plättar och sånt så ska det vara drottnings eller hallon.
Edit: eller hjortron
hallon+blåbär=drottningssyltprulle skrev:Till kött ska det vara sås och potatis och ibland lingon sylt. till pankakor ska de va hallon eller blåbär.![]()
honkiie skrev:hallon+blåbär=drottningssylt![]()
UrbanTiger skrev:Förklara pollvalens innebörd. Förstår inte.
Tyst nu innan ah17 kommer och börjar förklarasirSmokealot skrev:Sen är det ju en helt annan fråga om vem som klassas som svensk... man behöver juh inte vara född i Sverge för att känna sig Svensk... det är mkt individiellt och upp till var och en...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |