Gabor
Guest
Nu börjar det bli djupt, vilket organ har du donerat??![]()
djupmätaren..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu börjar det bli djupt, vilket organ har du donerat??![]()
Ja. Såna räddharar vill inte jag möta i trafiken iaf. De borde omedelbart fråntas sitt körkort.
Om du inte hänger med på detta resonemang så kan man dra slutsatsen att han i alla fall inte donerat samma organ som dig![]()
Finns iofs dom som röker ett helt liv utan att dom verkar ta någon nämnvärd skada av det, utan att dö i förtid, och att åka hoj kan vara farligt även om man kör lagligt och med alla skydd som finns. Men visst, ur den synvinkeln haltar jämförelsen lite.Grejen med rökningen är att där har du en destruktiv handling så fort du röker, hojåkningen i sig är är helt ofarlig men det finns en risk som inte behöver drabba mig tänker alla yngel.
EDIT: du kan åka hoj en miljon år utan att ta skada, det kan du inte med rökat. alltså är det lättare att ta till sig.![]()
I viss mån kan jag hålla med. Men de som bara reagerar på olyckstråden så att de kör långsammar eller tänker efter bättre är "lagom rädda" då? Var går gränsen?![]()
jag menar, man kan ju göra nåt annat också iallafall... kanskeMen återigen, varför måste olyckstrådens existensberättigande bevisas för att den ska accepteras på ett forum där massvis med trådar i så fall är i en betydligt gråare zon?
Vad skulle det vara isåfall?Tänk på forumtrevnaden.finns det infet roligare att göra på sh än att rapportera olyckor?jag menar, man kan ju göra nåt annat också iallafall... kanske
![]()

Men nog är det konstigt att en sajt som ska tillvara ta en grupps intressen formligen sprutas ner av en massa negativa saker, jag menar att vill man frottera sig i andras olyckor så finns det hundratals andra ställen typ wighsnews o alla nätblaskor.![]()
Men nog är det konstigt att en sajt som ska tillvara ta en grupps intressen formligen sprutas ner av en massa negativa saker, jag menar att vill man frottera sig i andras olyckor så finns det hundratals andra ställen typ wighsnews o alla nätblaskor.![]()

Med det sagt så menar du då att det inte är i vår grupps intresse att ta in hur den negativa biten av vår grupps verklighet ser ut, eller iaf inte den negativa delen av det?Men nog är det konstigt att en sajt som ska tillvara ta en grupps intressen formligen sprutas ner av en massa negativa saker, jag menar att vill man frottera sig i andras olyckor så finns det hundratals andra ställen typ wighsnews o alla nätblaskor.![]()
Det mesta startade väl med IronMikes ständiga påhopp och klagande på både tråden och morsan, trots att han skrev vanliga inlägg i den själv ibland. Han fick sedan med sig en massa andra medans han själv efter en tid valde att göra det han borde ha gjort från början, dvs. hållt sig borta från tråden som han inte gillade. Dock så har "drevet" han lyckades få igång inte stannat ännu...Jag vill ge en j.... stor känga till moderatorerna här som har sett till att idiot efter idiot ska kunna slänga ur sig vad som helst utan det händer ngt. Visst till sist blir man förbannad själv så spårar ännu en diskussiontråd ur.
men är det bara jag som tycker(vågar säga) moderatorerna är mesiga?? Men faan bara för vissa inte klarar av att läsa om olyckor (lr låta bli för den delen) så måste de använda sig jämnt uttryck "FROTTERA SIG I OLYCKOR" om andra...

Återigen ett direkt angrepp på morsan i en öppen tråd istället för att diskutera tråden som sådan. Varning, banning, något...?Fattar du inte bara Morsan??
ALLA vet att olyckor sker och alla kommer fortsätta köra i alla fall. Vill du att folk ska sluta köra eller vad vill du få ut av dina olycksförmedlanden?
Återigen ett direkt angrepp på morsan i en öppen tråd istället för att diskutera tråden som sådan. Varning, banning, något...?
Inte riktigt va?Det är drygt 70% av dom som brytt sig om att rösta som vill läsa om olyckor.321 av ca 39000 forummedlemmar noga räknat...Men över 70procent av gruppens intresse ligger att kunna ha tillgång till informatiom om dessa olyckor. Mao de flesta blundar inte för de negativa som finns med mc åkandet.
Visst ska man riskmedvetenhet och säkerhetstänk när man åker men det gynnar ingen att varenda klotning ska upp till analys på detta forum![]()
![]()
Nope, tycker bara att det är dags att någon säger ifrån snart...Desperat eller??![]()
Förmodligen inte...Du är inte så värst läskunnig tydligen.
Du tycker inte att prata i termer om morsans "pervesion" är ett personangrepp?Inget angrepp, bara frågor då ingen förstår hennes perversion av olyckor.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller