J*vla Psyko

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Ort
Sthlm
Hoj
HD V-ROD Muscle
Vi har en rondell längre fram. Det är stopp i min fil (1-filigt). Jag smiter före. En lirare i sin bil flippar totalt ur. Börjar tuta och försöker rulla in i mig när jag står framför honom.
Vi delar ut lite "fåkk ju" finger till varandra. Sen när jag ska köra, prejar han ut mig så att jag nästan kör in i refugen (MORDFÖRSÖK?!) och löper risken att skada mig allvarligt.
Killen gasar iväg som ett galning och smäller nästan in sin egen bil i rondelen framför. :huvet

Vad fan är hans problem? Varför kalrar inte en del personer att man åker förbi köer? Jag har själv B-kort och haft det i flera år, jag vet att tar man bilen hamnar man i kö. Orka flippa ur bara för att andra med smidigare fordon kommer fram före.

Nu fick jag skriva av mig.
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Det är väldigt oklart faktiskt... Jag fattar det inte heller. Jag blir inte arg på hojar som tar sig förbi smidigt. Jag unnar dem verkligen det.
Men jag fick faktiskt höra en av mina kompisar i helgen förfasa sig över dessa motorcyklar. Han var sugen på att smälla upp dörren rakt i ansiktet på dem när de smet förbi.
Jag berättade då att jag alltid gör så när jag kör hoj, just för att jag inte tar någons plats utan bara smiter förbi. Efter en kort argumentation erkände han att det var avundsjuka som gjorde honom upprörd.

N´är man sitter fast i dessa förbannade köer och ser någon som snabbt och smidigt bara slinker igenom så blir man arg menade han. Jag förstår honom inte alls. Jag blir arg på muppen som skapar köerna längre fram genom att inte gasa på när det blir grönt tex.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag antar att han hade en äldre svensktillverkad bil i fantastiskt bra skick?
Det är sossegubbar som beter sig så. De är ganska duktiga på att framföra sina fordon men saknar helt kunskap om regler då de fått samtliga behörigheter när de tog körkort på 1200-talet.
De vet inte att mc får glida förbi köer såvida de inte knallar över heldragen.
De är dessa gubbar som är "poliser" och ser en komma i bakspegeln mellan köerna och sedan täpper till när man ska förbi och i värsta fall även hänger med till nästa mack för att kliva ur och tala om för en vad som är rätt å rätt.
 

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Ort
Sthlm
Hoj
HD V-ROD Muscle
Jag antar att han hade en äldre svensktillverkad bil i fantastiskt bra skick?
Det är sossegubbar som beter sig så. De är ganska duktiga på att framföra sina fordon men saknar helt kunskap om regler då de fått samtliga behörigheter när de tog körkort på 1200-talet.
De vet inte att mc får glida förbi köer såvida de inte knallar över heldragen.
De är dessa gubbar som är "poliser" och ser en komma i bakspegeln mellan köerna och sedan täpper till när man ska förbi och i värsta fall även hänger med till nästa mack för att kliva ur och tala om för en vad som är rätt å rätt.

Man skulle kunna tro det men det här var en lirare i en sproilans a6:a. Säkert leasing-bil...
 

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Ort
london
Hoj
honda rs250, 748SPS
jepp idioter. man blir ju forbannad nar nagon dumjavel pa motorcykel faktiskt STALLER sig i ko'n, och gor ko'n langre.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Var då så här:hihi

http://www.liveleak.com/view?i=611_1317049590

Har nog aldrig råkat ut för såna men generellt är det bittra loosers som kanske åker på stryk av kärringen som försöker ta ut sin aggresivitet på andra.

Eller en gång fick ja en sån jävla , ja gav han fingret och flina genom rutan:D han kom inte ut utan satt spak som ett lamm o vänta på kjettingen:D
 

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Ort
Sthlm
Hoj
HD V-ROD Muscle
Förvånar mig inte, tycker att jag ofta råkar ut för förare av nya ådisar som har en "alla ska anpassa sig efter mig - mentalitet"

Jävligt trist. Men vi måste ha sett rätt löjliga ut. 2 vuxna män som pekar finger åt varandra kl 8 på morgonen ahahahaha :näsblod
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Kvinnor har iofs ännu mindre kukar än gruppen småkukade män. Det kan förklara ganska mycket... :rolleyes:

App...app... :mattias Skulle ni vilja leva i en värld med bara bögar.?? Alltså inget ont mot dom. Men jag menar. Ska det inte finnas några alternativ!?

Och är det ändå inte ganska trevligt att ha en het kvinna utan kuk under täcket.!!? :tomten

Appropå trådämnet. Så jävla löjligt av bilister att "stänga". Värst är när dom först står still. Men när dom får se en MC på gång att glida emellan. Då ska dom promt vrida bilen o rulla det lilla som går så det blir block. Jävla idioter.

/M
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Appropå trådämnet. Så jävla löjligt av bilister att "stänga". Värst är när dom först står still. Men när dom får se en MC på gång att glida emellan. Då ska dom promt vrida bilen o rulla det lilla som går så det blir block. Jävla idioter.

/M
Vilket sannolikt beror på att någon supermotard kört sin gräsklippare utan ljuddämpare förbi vederbörande bilist på en decimeters avstånd med en hastighetsskillnad på 60 km/h i en annan kö.

Som sagt, motorcyklister gräver sin egen grav på ett utmärkt sätt.
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top