Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh, jag förstår honom fullt ut. De ungrarna som hänger på det här forumet gör inte direkt bra reklam för deras land.
Dessutom ÄR det väldigt låg standard där, inte ett fullt utvecklat I-land.
Men Österrike är inte illa, men så är det ju också det Europa på riktigt.
Det värsta är att i Österrike finns det ingenjörer som har reservfamiljer fångna i källaren.

Ja, sådana är de - liberaler och ingengörer.![]()

Ganska intressant egentligen, utöver att det blir lite chaff-s kring skitlandet Ungern, att till synes friska och intelligenta (?) människor tar någon typ av glädje i att en människa dör för att han hade en annan syn på invandringspolitik än vad de till synes friska har. Man får verkligen ta av sig hatten inför sossarnas indoktrineringspolitik, när människor i främmande länder applåderar dödsfall så har man gjort ett ypperligt jobb.
Så befängt det vore om jag firade en politikers död i tjotahejti för att han/hon hade en ej av (s) godkänd ståndpunkt i vilken fråga som helst, skolpolitiken.
Många av er skulle bi goda medborgare i Nordkorea. Hälsa kulissen!
Ja, sådana är de - liberaler och ingengörer.![]()

Typiskt svenskt, när någon har invandrarfientliga åsikter så ska folk köra över dom, för att dom inte älskar invandrare.
Det är trist att en politiker som vågade ta upp invandrarpolitik dog.
"Är man svensk så måste man älska invandrare, annars är man rasist"![]()
![]()
Ja, sådana är de - liberaler och ingengörer.![]()
Ganska intressant egentligen,

Och hur tror du det skulle låta här på SH om "Måna Muslim" strök med med tanke på att vissa här brukar uttrycka sin glädje över att någon avslutade kapitlet Palme?!
.....Men det är gulligt att du ser det som en del i den stora konspirationen...![]()
Ingen demokratisk politiker, oavsett var på skalan denne befinner sig förtjänar ond bråd död.
Konspirationer överlåter jag åt KGK
Sorry men jag har inga konspirationsteorier du menar James Bamford, Robert Baer mfl.


Om du tror att jag ska ödsla tid på fler av dina konspirationsfilmer så tror du fel.
Din foliehatt.![]()
filmer

här har du flera från ditt favvoland Markus så du inte är sysslolös![]()
PBS: BUYING THE WAR
http://www.dailymotion.com/relevance/search/PBS%3A+BUYING+THE+WAR
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |