jönköpingsbor!!! åka sig lite 10-12 september

i gränna kryllar det av tjejer, och jönköping också :D

Freppa skrev:
Lunkan! Tror du motorn mår dåligt om jag byter ut det där jävla vattnet mot lite olja under en kort period? Bara så att min hoj känner sig som hemma tänkte jag.....;)

Jag har ju gjort det på min och den rullar ju. bara att byta och se glad ut. :)

vi kan nog lösa det oxo!!! Jag får ta med mig en sån där "barnpool" så vi kan leka i den....men du micke måste vara naken :lol

RAVESMURF skrev:
vi kan nog lösa det oxo!!! Jag får ta med mig en sån där "barnpool" så vi kan leka i den....men du micke måste vara naken :lol
F-n nu blev jag sugen :kär

Freppa skrev:
Äh, håll käft. Vi hatar dig. Försvinn!

:D

Klart man är fetpå! OGT Gränna är ett obligatoriskt moment. Förra året var jag ju trasig så då fick jag dispens, men inte i år. Nu skall jag bara dekaltrimma min hoj så den platsar.

Lunkan! Tror du motorn mår dåligt om jag byter ut det där jävla vattnet mot lite olja under en kort period? Bara så att min hoj känner sig som hemma tänkte jag.....;)

Klart det går bra! Men det måste va rak 50 olja från -47 :tungan

Pju vilken tur man har.

Att man inte pissar olja SEA07 skulle ju rinna rakt igenom gixxern.

Systämet dårå

Vi har toktur alla gixxerlovers! Dom har öppnat ett bolag i Gränna i år (bara för vår skull).Dom har självplock på hela sortimentet o öppet till 1800 på fredagen o 1000-1300 på lördagen. det är bäst dom laddar hyllorna för snart kommer vi! :yoparty

Mille Diablo skrev:
Vi har toktur alla gixxerlovers! Dom har öppnat ett bolag i Gränna i år (bara för vår skull).Dom har självplock på hela sortimentet o öppet till 1800 på fredagen o 1000-1300 på lördagen. det är bäst dom laddar hyllorna för snart kommer vi! :yoparty

Shit. Det är ju kalas.

Skitkul! Ska bli kul att träffa er igen, inget streetrace att sticka iväg på, så nu blir det suuupa istället!
Kommer ni ner på fredagen o stannar till söndagen eller?

åker ner fredag, partar loss lite i gränna ( i husen där vi bor ) , ni är hemskt välkomna dit, vore skitkul med mer sällskap....det går nog ordna plats så alla kan sova där :D

lördag : dedikerad hojåkardag, då bränner vi gummi och ramlar när vi slangar

söndag: trötta sega och trötta, hemresa nån gång under dagen när vi vaknar....

typ så ser schemat ut skulle jag tro, men det vore skitkul om ni kom och härjade me oss i gränna både fredag o lördag :kär

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman