Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va! Ska ni ha FEST eller?Freppa skrev:Emmi: Läs R-smurfens inlägg igen. Söndagen är en trött dag, dvs FEST på lördag!!!!
/Freppa

Mille Diablo skrev:Va! Ska ni ha FEST eller?![]()
Emmi skrev:Inget festande på lördagen?

RAVESMURF skrev:Qwerty förresten, fick du in en 1100-motor i ditt vrak? eller har du bytt hoj...byggde du en 7-eleven?
Jo då den går och allt sitter saknar bara ett par fuggar så kan jag ta den till gränna. Lånade först oljekylds Rs38or så han gick som ett skott. Nu när hans älsklig blivit snodd så ville han ju självklart ha fuggarna åter. Lånade igår ett par CV40 men dom går inte in i mellan ram och motor(är ju lite tight). Så nu letar jag förgasare igen, ska se om jag kan låna både 34or och 36or för att försöka få in största möjliga. Så hellst skulle jag behöva komma över ett par Rs 36or eller 38or(har köpes annonser ute), för hur kul är det att behöva slänga dit 34mm vaccum. Så vet du någon som sitter och trycker på ett par Rs gasare så är det bara att höra av sig(för dom passar). Behöver även filter men det tänkte jag köpa, fast hur kul är det att köpa filter till ett par 34or om dom inte sedan passar på ett par Rs36/38or.
Qwerty skrev:Kul Gpx att du hittade in i tråden. Fixa bränslekran? Det kan man ju göra på plats
Men du har väl kvar Gixxern?Zeb_Macahan skrev:Iår ska jag alltså bli frånåkt? Fan... jävla motardjävel... får türbokonvertera tills lördagens tur...
Vilken tid vill ni att vi kommer och underhåller er?
//jaG
raulis skrev:Men du har väl kvar Gixxern?
Zeb_Macahan skrev:Iår ska jag alltså bli frånåkt? Fan... jävla motardjävel... får türbokonvertera tills lördagens tur...
Vilken tid vill ni att vi kommer och underhåller er?
//jaG

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |