KermitSwe
Ny medlem
Tidigare i somras la vv ut oljegrus på sträckan Jönåker-Kvarsebo.
Kan meddela att det nu är provkört och det får godkänt.
Va lite feg kanske,
men den är fullt körbar och jag hitta/upptäckte inge löst grus.
Vågade väl prova lite hårdare på vägen hem (men ingen karlsong-bytarkurva)
Btw jag tycker det är roligt med smileys
men den är fullt körbar och jag hitta/upptäckte inge löst grus.
Btw jag tycker det är roligt med smileys

Nä allvarligt mycket djur nu så det gäller att vara lite försiktig. Kul iallafall att det går att åka den vägen igen, den är riktigt trevlig Dessutom är det inte så lång sträcka som är omlagd ...slutar vid gränsen/skylten till östergötland





och:corn