mr_rockster
www.jsfoto.com
När det dessutom inte e den riktiga fjädringen eller bromsarna så tycker jag inte alls att det var bra pris längre...mr_rockster skrev:Tycker inte det är SÅ bra med tanke på att många begär 60´för en -03:a.... Är väl ungefär vad det är normalt att begära?
o fick den för 62000kr

