Jävlas med någon... Tips?

War-psycho skrev:
Ansök om namnändring till t.ex. Mostafa Schaltballamarkawarersch eller nåt.

Hej mitt namn är gustav hitler jag skulle vilja bytta namn.

- Ja det förstår jag! Vad hade du tänkt istället?

Adolf. :3freak

Lima en kroner med super lim på bilrutorna (spriker när det härdar)
Höj upp bakaxeln så hjulen är 3 mm ovangör marken.
Gör groppar framför hjulen putta ner bilen i groparna och häll i cement.
Elda teramit på motorhuven så den smälter igenom motorn (blocket och allt ihop.)

Pensla in hela bilen med bromsvätska, fräter bort lack.
Eller häll väldigt koncentrerad kaustiksoda över hela bilen, det fräter även bort plåten om tillräckligt mycket appliceras.

Med tanke på att en omlack kostar en 10-15k, iof har han försäkring så går det väl bara på självrisken. Attans :3freak

Neeej dont fuck with someones car. Vad man än gjort så är det fan att ta det för långt. Gör något annat..något som irriterar..fanns ju massa bra grejer (obs jag har också haft en sån här tråd uppe hehe jobbig kärring på jobbet) men att fräta lackeringar etc är bara fel på så många nivåer.

Hoppas ni hittar ngt bra annars :tummenupp

Precis som Nursey sa, rör inte bilen, häll kaustiksoda på honom och pensla honom med bromsvätska istället för att göra det med bilen.

märkte precis att det kan vara jäkligt enerverande att få någon som kör remote-desktop på en. testa det :mad:

hämnd böcker

prova domhära böckerna. har själv provat svinhugg mycket bra bok :D
OBS sympatiserar inte med endel grejer från dendära hemsidan, men vissa fräna grejer har dom :banana

Polisanmäla personen i frågas fordon stulen/stulna. Glöm ej att göra detta från en telefonkiosk. Sen har även Telia en väckningstjänst som ringer. Sätt denna på ca. 03:45. Kommer vara förödande för privatlivet med lite sömn. Även här bör telefonkiosk användas.

Om han har en hund så lägger du ner ca 3 chokladkakor med marabou choklad (200g) genom hans brevinkast. Hunden kommer då äta upp all choklad och senare under dagen avlida därför att hundar ej tål choklad. Kostnad 14kr x 3 = ? billigt iaf.

ettan skrev:
Om han har en hund så lägger du ner ca 3 chokladkakor med marabou choklad (200g) genom hans brevinkast. Hunden kommer då äta upp all choklad och senare under dagen avlida därför att hundar ej tål choklad. Kostnad 14kr x 3 = ? billigt iaf.

Elakt mot hunden!! :kocko

ettan skrev:
:kocko Eru helt j-vla dum i huvudet eller ??? :kocko

:mad: Hoppas din hoj brinner upp innan sommaren. :mad:

ettan skrev:
Dumjävel!!

War-psycho skrev:
:kocko Eru helt j-vla dum i huvudet eller ??? :kocko

:mad: Hoppas din hoj brinner upp innan sommaren. :mad:

Era tankelösa hundägare, tror ni han ska döda hunden eller? Likväl som han ska avrätta personen i fråga som någon annan sa?

Tänk om. :klappar

Last edited:
ettan skrev:

hahahaha, bästa idén i hela tråden!

om jag var du skulle jag lägga ett par bananer i avgasröret på hans bil, efter 5 minuter (när han kör), så.. ja.. du kan räkna ut resten själv.

Annars kan du lägga ut ett par blocket annonser, Billiga Bilar, hus, mm.

Ett hett tips är att inte förstöra något.. det kan slå bakut med trista skadestånd som följd.

Reb0

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...