Jävlas med någon... Tips?

(Drunk mode on)
Har inte läst igenom hela tråden men varför in te bara ta lite sprändeg och blåsa hans brevlåda full med post åt ********!!! Lagom harmlöst. Ingen blir skadad!
(/Drunk mode off)

Dom som gör något elakt mot hundar! :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu

Klabbe85 skrev:
(Drunk mode on)
Har inte läst igenom hela tråden men varför in te bara ta lite sprändeg och blåsa hans brevlåda full med post åt ********!!! Lagom harmlöst. Ingen blir skadad!
(/Drunk mode off)

Dom som gör något elakt mot hundar! :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu
Helt enligt min linje. :tummenupp + :tummenupp

Hade en ganska glupsk tax för några år sedan. en jul hade vi fått en chokladask med fin mörk choklad av en vän till familjen. Hunden var ensam hemma och hittade asken...
Det man såg sen när man kom hem var ca 20 spyor och en skamsen hund som låg och skämdes :) Han hade iaf sparat körsbärslikören. Tack vare att hunden spydde så klarade han sig, annars hade det varit godnatt...

Back to topic nu :) Vill man jävlas riktigt mycket så går det bra att knacka en ruta på bilen. Knacka bara en åt gången, då det går på en självrisk om man tar flera. så fort en ruta är lagad... ta nästa. :)

Den milda metoden:
Häll bromsvätska på hans bil.

Den onda metoden:
Sätt eld på hans bil. Skicka sedan ett hotbrev till honom där du skriver att han ska stå näck e timme på en stor och känd plats.
"om du inte står där näck mellan 13-14 så brinner ditt hus ner också"

1. Han kommer ha jävligt svårt att sova.
2. Han kommer bli totalt förudmjukad.

Obs. Självklart kommer du aldrig tända på hans hus men han lär nog stå där du ber han att stå efter att hans bil just brunnit.

Vaffan, säg nu vad pojkstakkarn till mobboffer har gjort (eller inte har gjort)!!! :4skrika

War-psycho skrev:
Säkert, det är ju bara fanatiska hundägare som reagerar på sånt. :3freak

Jo, tror att man kan utesluta att vettigt folk inte reagerar på mord på mannen ifråga men däremot på hans hund. Fanatiska hundägare finns det dock gott om, tyvärr.

Invojsa skrev:
om jag var du skulle jag lägga ett par bananer i avgasröret på hans bil, efter 5 minuter (när han kör), så.. ja.. du kan räkna ut resten själv.

Jag har räknat ut att bilen stannar, alternativt går riktigt illa.

Sandstrom skrev:
Jo, tror att man kan utesluta att vettigt folk inte reagerar på mord på mannen ifråga men däremot på hans hund. Fanatiska hundägare finns det dock gott om, tyvärr.
Fast skillnaden är att det faktiskt händer att folk förgiftar sina grannars husdjur, p.g.a. grannosämja. Det är vanligare än du tror.

Däremot så är det väldigt sällsynt att folk mördar människor p.g.a. grannosämja, i Sverige.

Sen skrev han ju en ganska detaljerad instruktion hur man skulle förgifta hunden, och utan antydning till att han skojade.
Vilket jag anser är olämpligt att publicera, då det finns folk som gärna testar sånt.
Jag tror däremot inte att någon kommer "avrätta" sin granne p.g.a. mitt inlägg.
Iallafall så har jag inte hjälpt dom genom att beskriva hur man ska gå till väga.

Om du inte ser skillnaden så är det du som inte är "vettig".

War-psycho skrev:
Fast skillnaden är att det faktiskt händer att folk förgiftar sina grannars husdjur, p.g.a. grannosämja. Det är vanligare än du tror.

Däremot så är det väldigt sällsynt att folk mördar människor p.g.a. grannosämja, i Sverige.

Sen skrev han ju en ganska detaljerad instruktion hur man skulle förgifta hunden, och utan antydning till att han skojade.
Vilket jag anser är olämpligt att publicera, då det finns folk som gärna testar sånt.
Jag tror däremot inte att någon kommer "avrätta" sin granne p.g.a. mitt inlägg.
Iallafall så har jag inte hjälpt dom genom att beskriva hur man ska gå till väga.

Om du inte ser skillnaden så är det du som inte är "vettig".

:klappar

KarlJohan skrev:
Detta var nog det första inlägget jag lagt märke till från din sida och jag hatar dig redan! Hoppas du får framhjulssläpp i rullgruset i vår!

Jag älskar dig med...

Fan vad alla lackar för ett skämt?

PS. Fick reda på informationen efter att min hund hade kommit åt ca 200 gram choklad, som jag glömt att lägga undan. Men denna mådde lika bra för det. Vet dock inte varför.

JAG GAV INTE HUNDEN CHOKLAD AVSIKTLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

Last edited:
-PLM- skrev:
Kanske ska betona att det inte är jag som vill veta detta, utan en kompis som blivit "illa" behandlad och som bett mig fråga.
Moralpanikare kanske kan panikera i annan tråd?

Är det någon som har några grymma tips på vad man kan göra mot någon som man vill jävlas riktigt ordentligt med?
.
En annan tanke är att använda tjänsten på www.busms.nu
Går det att hitta på nån rolig grej med hans fru, svärföräldrar?

Spåna lite och dela med er av era fräckaste ideér! = )

Inte ha sönder något...det kostar i efterhand...men..

Ur reklambladen som hela tiden skickas hem, beställ allt skit ni kan komma på..
Ställer till ett helvete..
Sex grejer och underkläder till damen , kodisar i 100 tals pak, hon kommer att undra som fan efter ett tag..

Vet man adressen, beställ dit visningar av Amway folk, Tupperwere, Damsugare, mm.

Liten början...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...