Jävla Jorpes!!!!

Mrlind skrev:
btw, är inte du i australien??

Visst är jag det!!!! Skapligt liv man lever här... Passar Klara, 11 månader, kollar Sydney, badar och bodysurfar ett par gånger om dan, fixar till solbrännan å så...

Ett tufft liv.... :hihi

magnus_moss skrev:
Visst är jag det!!!! Skapligt liv man lever här... Passar Klara, 11 månader, kollar Sydney, badar och bodysurfar ett par gånger om dan, fixar till solbrännan å så...

Ett tufft liv.... :hihi
Buhuhuhu här är det nollgradigt och grått, jag är skitavis på dig.

PS kom ihåg att det är straffbart att snacka i mobilen när man kör down under.

GSXR1100R skrev:
Buhuhuhu här är det nollgradigt och grått, jag är skitavis på dig.

PS kom ihåg att det är straffbart att snacka i mobilen när man kör down under.

TACK för att du bryr dig om mig! Jag blir lite rörd... :pannkyss
Lova att du kommer och hejar i sommar!!

alltså om jag minns rätt så gäller det att man gjört nåt dumt i ett 2 års period för att länsstyrelsen ska göra ett såkallat körkortingripande...i mitt fall så blev jag av med kortet för forkörning i tre månader o sen efter 1 år o 6 månader så åkde jag ditt för fortkörning igen men inte så hög hastighet...fick bara böter...men sen kom brevet o det hjälpte inte hu man motsatte sig det blev en månads körkortsingripande.

R1-benji skrev:
alltså om jag minns rätt så gäller det att man gjört nåt dumt i ett 2 års period för att länsstyrelsen ska göra ett såkallat körkortingripande...i mitt fall så blev jag av med kortet för forkörning i tre månader o sen efter 1 år o 6 månader så åkde jag ditt för fortkörning igen men inte så hög hastighet...fick bara böter...men sen kom brevet o det hjälpte inte hu man motsatte sig det blev en månads körkortsingripande.
Jo, det är så jag fattade det också, att "Nu ska du hålla dig i skinnet och inte slipstreama mer den närmaste tiden för om du gör det bara lite grann så åker lappen"...
Typ

Back