Jävla Jorpes!!!!

Mrlind skrev:
btw, är inte du i australien??

Visst är jag det!!!! Skapligt liv man lever här... Passar Klara, 11 månader, kollar Sydney, badar och bodysurfar ett par gånger om dan, fixar till solbrännan å så...

Ett tufft liv.... :hihi

magnus_moss skrev:
Visst är jag det!!!! Skapligt liv man lever här... Passar Klara, 11 månader, kollar Sydney, badar och bodysurfar ett par gånger om dan, fixar till solbrännan å så...

Ett tufft liv.... :hihi
Buhuhuhu här är det nollgradigt och grått, jag är skitavis på dig.

PS kom ihåg att det är straffbart att snacka i mobilen när man kör down under.

GSXR1100R skrev:
Buhuhuhu här är det nollgradigt och grått, jag är skitavis på dig.

PS kom ihåg att det är straffbart att snacka i mobilen när man kör down under.

TACK för att du bryr dig om mig! Jag blir lite rörd... :pannkyss
Lova att du kommer och hejar i sommar!!

alltså om jag minns rätt så gäller det att man gjört nåt dumt i ett 2 års period för att länsstyrelsen ska göra ett såkallat körkortingripande...i mitt fall så blev jag av med kortet för forkörning i tre månader o sen efter 1 år o 6 månader så åkde jag ditt för fortkörning igen men inte så hög hastighet...fick bara böter...men sen kom brevet o det hjälpte inte hu man motsatte sig det blev en månads körkortsingripande.

R1-benji skrev:
alltså om jag minns rätt så gäller det att man gjört nåt dumt i ett 2 års period för att länsstyrelsen ska göra ett såkallat körkortingripande...i mitt fall så blev jag av med kortet för forkörning i tre månader o sen efter 1 år o 6 månader så åkde jag ditt för fortkörning igen men inte så hög hastighet...fick bara böter...men sen kom brevet o det hjälpte inte hu man motsatte sig det blev en månads körkortsingripande.
Jo, det är så jag fattade det också, att "Nu ska du hålla dig i skinnet och inte slipstreama mer den närmaste tiden för om du gör det bara lite grann så åker lappen"...
Typ

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...