Lou siffer
officiellt lammkött
Dö...2790471Jag har två biljetter till Metallicas konsert. Hatar sån här musik, men köpte biljetterna ändå, för alltid kan man tjäna sig en liten hacka.![]()
Vad bjuder ni? 1500.- /st?
Nej föresten det är inte grovt nog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dö...2790471Jag har två biljetter till Metallicas konsert. Hatar sån här musik, men köpte biljetterna ändå, för alltid kan man tjäna sig en liten hacka.![]()
Problemet är bara att myndigheterna gärna ger sig på blonda och späda salladsbarsägarinnor utan kollektivavtal men inte vågar trycka på hela pizzerianäringen, biljett-hajarna ligger ännu längre ned på prioriteringslistan kan jag tyvärr våga lova.
Blanda inte ihop myndigheter och facket. Rätt ska vara rätt.
Idioter? Den enda idioterna är väl arragören och Metallica som tar för lite betalt då folk uppenbarligen är berädda att betala mer. Har redan sålt mina biljetter och tjänat ihop till ett nytt bakdäck och en god middag. Skål!![]()
![]()
![]()
Jag har två biljetter till Metallicas konsert. Hatar sån här musik, men köpte biljetterna ändå, för alltid kan man tjäna sig en liten hacka.![]()
Tycker det är en larvig diskussion, fast jag är lika besviken jag. Hade tänkt att gå för femte gången med min bror på ett band som i alla fall varit ett av de bästa.
Men hur hade ni tänkt er att det skulle fungera istället, att man inte fick sälja det man köpt? Reglerade marknader fungerar inte, det finns inget bra exempel på att de gjort det.
Mitt hopp står till extrakonsert nu, det är faktiskt ingen omöjlighet. Då kan svartabörshajarna få se på marknadsekonomi.![]()
Du kan få 700. Inte en enda jävla krona mer.

Jag tycker inte att dom är dåliga, men att kalla dom för musikaliska genier är väl att ta i? Haha. Trallvänligt är mera rätt ord. Pink Floyd, Jimi Hendrix, Sebastian Bash, de är musikaliska genier. Metallica kör ju mest basic-riff och är väl det första man får lära sig i musikskolan efter Nirvana-låtar.
Och att dom fick spela med SanFransiscos symfoniorkestar hade nog mera med deras kändisskap att göra än hur bra dom är...
Rocken är död.![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |