Twosaint
Great white people
Jaja ytterligare en sån där "söndagstråd" av Mr T.
Jag har i flera års tid kört med 2-3mm långt hår på skallen, till min systers glädje så bestämde jag mig nu att jag skulle iaf spara ut en liten vinterpäls.
Hon går frisör och gillar inte att jag kör rakapparaten på skallen hon tycker jag ska ha mer hår. Jaja nu har hon fått färga och dona med håret, tro på fan att nån spottar tuggummi i håret på mig
En tjejkompis som är begåvad
hade en utmanande utstyrsel igår då kommer det en tjej med en öl och i samma stund som hon "spiller" öl över hennes uringning så säger hon "oj ursäkta" och typ flinar lite. Avundsjuka äckliga jävel :kocko
Jaja till saken nu står jag här med tuggummi i håret, kläder kan man ju lägga i frysen men jag rymms fan inte
Tips och förslag eller är det bara att låta saxen dansa ?
Jag har i flera års tid kört med 2-3mm långt hår på skallen, till min systers glädje så bestämde jag mig nu att jag skulle iaf spara ut en liten vinterpäls.
Hon går frisör och gillar inte att jag kör rakapparaten på skallen hon tycker jag ska ha mer hår. Jaja nu har hon fått färga och dona med håret, tro på fan att nån spottar tuggummi i håret på mig
En tjejkompis som är begåvad
hade en utmanande utstyrsel igår då kommer det en tjej med en öl och i samma stund som hon "spiller" öl över hennes uringning så säger hon "oj ursäkta" och typ flinar lite. Avundsjuka äckliga jävel :kocko Jaja till saken nu står jag här med tuggummi i håret, kläder kan man ju lägga i frysen men jag rymms fan inte
Tips och förslag eller är det bara att låta saxen dansa ?