Jävla idioter på krogen

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Jaja ytterligare en sån där "söndagstråd" av Mr T.

Jag har i flera års tid kört med 2-3mm långt hår på skallen, till min systers glädje så bestämde jag mig nu att jag skulle iaf spara ut en liten vinterpäls.
Hon går frisör och gillar inte att jag kör rakapparaten på skallen hon tycker jag ska ha mer hår. Jaja nu har hon fått färga och dona med håret, tro på fan att nån spottar tuggummi i håret på mig :banana

En tjejkompis som är begåvad :tuttar hade en utmanande utstyrsel igår då kommer det en tjej med en öl och i samma stund som hon "spiller" öl över hennes uringning så säger hon "oj ursäkta" och typ flinar lite. Avundsjuka äckliga jävel :kocko

Jaja till saken nu står jag här med tuggummi i håret, kläder kan man ju lägga i frysen men jag rymms fan inte :3freak

Tips och förslag eller är det bara att låta saxen dansa ?

Bifogat

• gummi.JPG
    gummi.JPG
    137.9 KB · Visningar: 305
min bror råkade spotta tuggummi i pälsen på mitt marsvin jag hade när jag var liten. det blev saxen.

anja skrev:
min bror råkade spotta tuggummi i pälsen på mitt marsvin jag hade när jag var liten. det blev saxen.

Min kompis "råkade" släppa sitt marsvin från våningssängen när han var liten det blev en etta med jordvärme.

Twosaint skrev:
Jaja ytterligare en sån där "söndagstråd" av Mr T.

Jag har i flera års tid kört med 2-3mm långt hår på skallen, till min systers glädje så bestämde jag mig nu att jag skulle iaf spara ut en liten vinterpäls.
Hon går frisör och gillar inte att jag kör rakapparaten på skallen hon tycker jag ska ha mer hår. Jaja nu har hon fått färga och dona med håret, tro på fan att nån spottar tuggummi i håret på mig :banana

En tjejkompis som är begåvad :tuttar hade en utmanande utstyrsel igår då kommer det en tjej med en öl och i samma stund som hon "spiller" öl över hennes uringning så säger hon "oj ursäkta" och typ flinar lite. Avundsjuka äckliga jävel :kocko

Jaja till saken nu står jag här med tuggummi i håret, kläder kan man ju lägga i frysen men jag rymms fan inte :3freak

Tips och förslag eller är det bara att låta saxen dansa ?

Kylspray, sen gnuggar du med fingrarna, tuggummit blir mjöligt då. kanske funkar, funkar bra på bilklädsel iaf

Det finns en sak jag irriterar mig så på krogen. Jag dricker sällan öl då jag får springa på toaletten många gånger men de få gånger det sker och man VERKLIGEN behöver gå så är toaletten ockuperad av tre-fyra :tuttar instängda på samma toalett som är där för att snacka en massa skit. :huvet

"nämen Guuuuuuuud gjorde han verkligen såå, fy fan vad dum han är alltså....näääää stackars dig... osv." Men :hördu behöver ni använda toaletten till detta :4skrika . Men det klart skit som skit kanske :rolleyes: "men vi kissar ju" blir svaret ibland...går det fortare bara för att man har folk som tittar på :confused:

När nöden kräver det (när jag har väntat mer än 10 minuter och ingen övertalning fungerar), brukar jag släcka lyset...då blir det fart på dem.

Ang att ta bort tuggummi. Hade det varit på kläder etc så hade det som sagt fungerat att lägga det i frysen och sedan ta bort det när det har stelnat men det är ju lite värre när det sitter i håret. Jag fick ett i håret i nacken för ett tag sedan...jag drog helt enkelt loss det i en liten hårtuss. :fakta

Det är inte tuggummi i håret på bilden som visas.

Bifogat

• Lenis tuggummi.JPG
    Lenis tuggummi.JPG
    19.4 KB · Visningar: 354
Last edited:
Finns ett medel som heter tabort. En blå flarra om jag inte minns fel, med gul text. Morsan tog bort allt med den när vi var små... Vet inte dock med hår, men hår är ju dött ändå, eller? Testa försiktigt!

Edit: Hittade på nätet. http://www.opus-chemical.se/ProductItem.asp?id=320
Jag har tagit bort ett gummi från ett bilsäte och det gick bra. Den löstes liksom upp på nåt vis.

Du hade ju inte speciellt långt hår så det gör väl inge om du klipper bort den hårtovan? Lär ju växa ut på någon vecka igen...

Värre var det när en idiot i min klass satt och sköt tändstickor på tjejerna på raden framför i kemisalen och träffade mig på ungefär samma ställe som dig, bara det att mitt hår var axellångt + 1 dm. Jäkligt snyggt med uppbränt hår där uppe och resten långt..

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8