jävla grannnar!!!

sEiKo skrev:
Du kommer säkert själv ha fest snart. Då kommer nog inte dina grannar att bry sig, var glad för det eller gå in och kräv att dom super ner dig om dom inte sänker volymen.
Proppar i öronen kan vara ett alternativ.

jag håller med seiko!! var glad att det inte är någon 80 årig tant du har som granne som även ringt hyresvärd, polis m.fl ifall du skulle ha fest..!
med detta menar jag självklart att dem inte har någon som helst anledning till att be dig skruva ner någon musik nästa gång du har en stor fet fest :fyllisar

Klockan var ju faktiskt inte så sent.
Det är väl värre om dom kommer hem och börjar efterfesta med samma volym som min granne gjorde första helgen när jag flyttat in.
Jag skrev en lapp dagen efter och lade i hans postfack vid dörren(jag stack tidigt och ville inte väcka en bakfull granne) där jag vänligt bad honom att hålla ner volymen på efterfesterna(inte sluta, hålla ner volymen).
Det tog, har hört honom en gång igen, svagt svagt då jag vaknat av mig själv på natten för att dricka vatten m.m.

Jag gick upp och pratade med killen nyss bad snällt om att han inte skulle spela så högt, det finns faktikt folk som jobbar på helger också... han såg lite skamsen ut och bad om ursäkt, nästa gång han hade fest skulle han tänka sig lite för sa han ... :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg