jävla grannnar!!!

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Hoj
Snart en R6
Nu har dom fan hållt på i flera timmar, låter som dom har snott PA´t från någon nattklubb model störe! "sjunger" karaoke, och spelar gammla 90 tals klassiker. :mad: :huvet

Någon som har några tips på hur man ska hämnas imorgon? Ska börja med att borra upp tavlorna som har rammlat ner ikväll. ska nog ta min STORA hilti :tummenupp vid 0900 imorgon....

PS: Detta medelande skrevs i desperation!!! :4skrika

Ifall du vill kan du få låna en slagborr modell jätte stor av mig , vem vet du kanske vill sätta upp någon tavla i morgon kväll...

Annars kan jag fixa en 500kg markvibrator ( padda, stamp ) den lär ju göra susen på jobbiga grannar!

Du kommer säkert själv ha fest snart. Då kommer nog inte dina grannar att bry sig, var glad för det eller gå in och kräv att dom super ner dig om dom inte sänker volymen.
Proppar i öronen kan vara ett alternativ.

Använd skruvdragare & grabber, medans dom väsnas, och skruva fast deras ytterdörr ordentligt i stängt läge.

Sen kan du passa på å skicka ner lite smörsyra i brevådan när du ändå håller på.
(Om dom inte har husdjur såklart. :) )

War-psycho skrev:
Använd skruvdragare & grabber, medans dom väsnas, och skruva fast deras ytterdörr ordentligt i stängt läge.

Sen kan du passa på å skicka ner lite smörsyra i brevådan när du ändå håller på.
(Om dom inte har husdjur såklart. :) )

klart interesant, får åka till bygghandlaren imorgon då.

sEiKo skrev:
Du kommer säkert själv ha fest snart. Då kommer nog inte dina grannar att bry sig, var glad för det eller gå in och kräv att dom super ner dig om dom inte sänker volymen.
Proppar i öronen kan vara ett alternativ.)

jag har provat det, hjälper inte när det skalrar i fönster och väggar. Jag får köpa nya högtalare om jag ska konkurera om högsta ljud-volym. Synd att man måste vara nykter ikväll annars kunde man ju gå upp...

Är det sant att störande ljud från grannar hörs bättre från lägenheten över än dom under och på sidorna?

Du skulle ju kunna prova med att gå och säga till. Hjälper inte det kan du alltid ringa polisen.

Jag blir bara glad när grannarna har hejdunderfest. Då kan jag själv ha det med gott samvete sen.

Obs. detta kommer från en som jabbat helg i 2,5 år. Har min första lediga helg idag :fyllisar. Har snart druckit upp mitt flak samt alla mina miniatyrflaskor av jägermeister. Skål på er.

G-lad. förattvaraledigpåhelgernanu.

HanneZ skrev:
Hör med Mattias annars, han brukar bli glad när han får borra.
Först borra. Sedan gänga?
188514_c.jpg

Freon_leon skrev:
Nu har dom fan hållt på i flera timmar, låter som dom har snott PA´t från någon nattklubb model störe! "sjunger" karaoke, och spelar gammla 90 tals klassiker. :mad: :huvet

Någon som har några tips på hur man ska hämnas imorgon? Ska börja med att borra upp tavlorna som har rammlat ner ikväll. ska nog ta min STORA hilti :tummenupp vid 0900 imorgon....

Jeezuz - och jag tyckte grannens hembiosystem var pest att behöva lyssna på...

Hämnas inte utan gå till grannen och tala om hur illa du mådde av att behöva lyssna på det och att du inte vill vara med om det några fler gånger...

Men om du promt ska hämnas är det nog smartast att köra samma stuk - Bjud hem och sup ner dina polare och sjung sen för glatta livet...
Jag tror de fattar vinken fast den är fin...

Freon_leon skrev:

Min granne spelar dragspel :3freak Han gör mig helt galen! :4skrika
Hans dygnsrytm och musiksmak har lika dålig takt kan man säga (han är bagare)

Brukar ladda finsk tango, skruva upp volymen, och gå hemifrån :banana

Fast på julafton fick han höra samma låt om och om igen :tomten

Man måste ju variera sig lite :hihi

En gammal klasskompis till mig hade bekymmer med en granne i studentlyan ovanför som hade en MYCKET högljudd flickvän :slicka
Han gick ner till videobutiken och hyrde en P-rulle, sedan drog han på full volym på hemmabion när de satte igång ovanför. Det blev ganska tyst efter det :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg