Jänkare som gör burnout med bil :)

Snälla, posta inte biltjafs här. Det finns speciella forum för sånt.
 
McB skrev:
Snälla, posta inte biltjafs här. Det finns speciella forum för sånt.

Nu såhär vid jultid trodde jag att man skulle vara snäll & go :tomten
kanske har missuppfattat de? Vet att de finns forum för bilfilmer men ursäkta
för att man tänker på er :fatta!
 
Oblic skrev:
Nu såhär vid jultid trodde jag att man skulle vara snäll & go :tomten
kanske har missuppfattat de? Vet att de finns forum för bilfilmer men ursäkta
för att man tänker på er :fatta!

Jag gillar inte att vara snäll. Dessutom bör ett forums regler följas.
 
Jag hade en liknande Corolla som den i första filmen! 77 coupe med kromade fälgar, coolaste bil jag haft. Den på filmen var nog modellen före och ingen coupe så alltså var min coolare! Förutom att jag bara hade 55hk i min då :rolleyes:
 
Rigge skrev:
Jag hade en liknande Corolla som den i första filmen! 77 coupe med kromade fälgar, coolaste bil jag haft. Den på filmen var nog modellen före och ingen coupe så alltså var min coolare! Förutom att jag bara hade 55hk i min då :rolleyes:
Jo dom är fina gamla Corolla. Med finare blir dom med en starkare motor under huven.
 
Fulla läktare... Betalar folk för att se på sånt där?

/B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top