Slappa
Rage closed inside!
Moppefuckon i mängder=mardröm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hurså? Jag har normalt sett alltid crosshjälm och crossbrillor när jag kör hoj. Fast då har jag ju iofs utrustat GSXen med crosstyre också.Sen vad är grejen med crosshjälm/glasögon om man kör variatordriven gay-pulka?
Varför i hela världen hittade du det på youtube? Vad sökte du på?
Dom verkar ha missuppfattat konceptet med Cruising, dvs att glida fram...
Sen vad är grejen med crosshjälm/glasögon om man kör variatordriven gay-pulka?
2995668Varför i hela världen hittade du det på youtube? Vad sökte du på?
Dom verkar ha missuppfattat konceptet med Cruising, dvs att glida fram...
Sen vad är grejen med crosshjälm/glasögon om man kör variatordriven gay-pulka?
HAHAHAHA
Det var den bästa kommentaren jag hört på länge. Känns som det blir en signatur på den.
2996448Du ska inte vara så nedlåtande, du som själv kör moppe![]()
Jag tycker det var en skithäftig rulle, kan tänka mig hur dö fräna dom kände sig, vi har ju alla varit där en gång i tiden.
För vissa (inga nick nämnda), inte så värst länge sen![]()
jepp.... det kommer nog bli bra...
det mest skrämmande är att se hur dom kr nu... med en handfull hästar... tänk när dom sitter på rettor och motarder...
så ska man gå där med sin rolator och hötta efter dom med käppen. det ser vi fram emot.-
vill fan med ha moppe, e ju skitkul
trevligt att se att inte alla ungdomar e fastklistrade framför datorn iaf ^^, fan när jag hade moppe (en sisodär 8 år sen) va det typ ingen som hade det, tror vi va 3 pers i klassen med moped, kul att det börjat bli populärt igen
Andledning till att många väljer att köra med cross hjälm är att man ser bättre i dom vilket är en fördel om man pysslar med t.e.x stunting, sen äre billigt också![]()
Och dom flesta mopeder gårju ändå så längsamt att effekten av skärmen inte märks. Dock blir det rätt jobbigt vid högre hastigheter, då luftmotståndet river och sliter i hela huvet.
Där guw, har du en snabb förklaring eftersom du inte hade kapaciteten av att förstå nått så enkelt![]()
Jorå, jag kan köpa argumentet att hjälmarna är billiga, och ärligt talat är ju huvudsaken att dom har hjälm, men i mina ögon är det som att köra glidare med skinställ med knäpuckar, totalt jävla fel ute...
Okej om dom som kör crossmoppar har crosshjälm, men en Baotian med neonslang???
Men som sagt, huvudsaken att dom har hjälm, och jag har aldrig klagat på någon som kör med "fel" hjälm, jag har bara undrat varför.
hahah måste bara fråga, vad hade du för moped?2996655Måste faktiskt säga att jag gillade vad jag såg i denna video!!![]()
![]()
![]()
Betänk detta - en hel del potentiella blivande motorcyklister i denna grupp!!
/Fürstenhoff.
Herr "still want MADHONDA".
Har du aldrig kört moped??![]()
Eller vart du så "mogen" som du nu så gärna önskar att du ärpå en gång??
![]()
/Fürstenhoff.
hahah måste bara fråga, vad hade du för moped?
![]()
Förlåt mig, men vad i hela fridens namn är en "Boitan"?? Låter som rumänskt gatuslang för en illegal bananbåtsflykting, alternativt en högst medioker handbollsmålvakt från mellersta Norrland.
/perris
de är väll precis vad gammlingarna gör mot dig nu, hyttar med näven
Jepp.. precis..
cirkeln är sluten.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |