jäkla fanboys!!

och Fürsten mamban var lite bättre än compacten ialf i mina kretsar:yoparty :D

Mamban var vassare men med en 60cc cylle och 17fugge så gick compacten helt ok :yoparty

En Mambakille i skolan hade en 11hästars cylinder till sin, tror cyllen var till en speedway hoj från början, JÄDDRAR vad den gick :hihi

Herr "still want MADHONDA".
Har du aldrig kört moped?? :va
Eller vart du så "mogen" som du nu så gärna önskar att du är :rolleyes: på en gång?? :va
/Fürstenhoff.

Herr "Ghostridertyckerhanärsåtuff"

Självklart har man kört moped, där ska väl dom flesta börja MEN de finns flera sätt att framför dom på. En del sk "moppefuckon" växer aldrig upp ta tex han Ghostrider, där har du ett riktigt fucko:tummenupp

2997055 Hade till en början en Hahaha Chappy som wobblade så fort man närmade sig dom vita linjerna för att sedan övergå till en Crescent Compact med mycket tveksamma trim pryttlar enligt länsman, pryttlar som gjorde att bakhjulet vid flera tillfällen var på väg om framhjulet då ramen tenderade att vilja vika sig!! :D :D :D

/Fürstenhoff.
hehe ok. vad blev det sen då?

( compacten var bäst i min bekantskap ) :yoparty

2997465 Herr "Ghostridertyckerhanärsåtuff"

Självklart har man kört moped, där ska väl dom flesta börja MEN de finns flera sätt att framför dom på. En del sk "moppefuckon" växer aldrig upp ta tex han Ghostrider, där har du ett riktigt fucko:tummenupp
:rofl

Själv blir jag både irriterad, men endå lite positiv nä jag ser det..

Men mycket mer fucko än så har kan det knappt bli, saknas bara lite brännda däck och "jag e bäst och tuffast" killar, för att bli den ultimata MFfilmen.

Irriterad pga av att det påminner alldelles för mkt om alla "tuffa" killar här hemmma..
Glad, att dem inte BARA träffas, snakar trimm och räjsar.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back