jäkla fanboys!!

Varför i hela världen hittade du det på youtube? Vad sökte du på?

Dom verkar ha missuppfattat konceptet med Cruising, dvs att glida fram...

Sen vad är grejen med crosshjälm/glasögon om man kör variatordriven gay-pulka?

vafan. när begav sig detta??'

otroligt... åker massa små ligister här utanför med sina trimmade små getingar...
trafikvett har dom ju verkligen inte... som synes av filmen... mycket hormoner där. :tuttar

Att dom inte krockar är helt otroligt, orkade ju inte kolla hela det var så jävla jobbig musik, krockade dom???

jag stod vid ett rödljus här i stan på kungsleden när två moppar körde ut i korsningen. inga problems. dom hade grönt ljus.
dom puttrade ner till nästa rödljus 100 meter längre ner på gatan... flickan på moppen längst fram stannar vid röda ljuset, dock uppfattar flickan bakom henne inte detta utan bromsar i sista sekunden och dönar förmodligen rakt in i hennes bakhjul... dessutom hade hon skjuts.. moppen slår en kullerbytta frammåt och alla tre töserna ligger i en olycklig liten hög med sina moppar, hjälmar och sommarklänninger.

jag åker fram med bilen och ställer mig bakom dom med varningsblikers så dom får lite utrymme. dom reser sig dock fort, resesr upp sina moppar och lommar upp på trotoaren.

vevar givetvis ner rutan och frågar så allt gick bra. det gjorde det tydligen och alla flickorna gick själva och såg inte ut att ha skadat sig något nämnvärt.

vems felet i detta fallet var vet jag inte riktigt eftersom jag inte var helt uppmärksam på om dom hade rött ljus eller om tös nr 1 spontannitade för att kolla på något. men en sak är säker... dom har verkligen ingen koll. körtekniken är något bristande... trafikvett saknas och uppmärksamheten på andra trafikanter är noll.

tilläggas bör väl att en gubbe bakom mig hänger sig på tutan och hötter åt mig och ser skitförbannad ut för att jag stannar och motar dom lite så dom inte ska meja över våra söta flickor.

så ser en vanlig dag ut i trafikens BORÅS.:yoparty
OTROLIGT att man lever.

HAHA! Det var nått sött över hela videon. Dom var ju hur många som helst!

:rullandeu:rullandeu:rullandeu:rullandeu:rullandeu:rullandeu:rullandeu

det hade ju varit ett FÖRTFÄFFLIGT tillfälle för Polisen att stå där och mäta effekt :tummenupp

jag tycker de är lite ballt faktiskt :)

de är ju faktiskt kommande MC generation och kommande SH medlemar ;)

hadde vart sköjj å dundra förbi dem på högvarv å låta slipon pipan sjunga ;)

Last edited:
haha, fränt jävlar! nåon som kan räkna ihop hur många dom är?:rolleyes:

De hade nåt liknande i Örebro för några veckor sen, mötte hela bisvärmen när jag var ute och körde. Klart tusan de älskar konceptet, minns själv hur kul man tyckte det var att biiiipa runt med hela moppegänget när man var gles. Grupptillhörigheten! ..och det är ju egentligen samma fundamentala känsla som infinner sig av att åka MC i grupp likväl. Sen kanske man för ordningens skull bör lägga till; jädra ligister!

/perris

:skrämd OMG!!! Hela stan kryllar ju av små tomtar.:1pajas

Ärligt talat, kul att dom ordnar nånting sånt här och att döma av mängden så ser det ut som vi har många blivande motorcyklister.:tummenupp
Tyvärr var det dock alldeles förmånga som saknade trafikvett och hade noll koll på trafikregler.

:skrämd OMG!!! Hela stan kryllar ju av små tomtar.:1pajas

Ärligt talat, kul att dom ordnar nånting sånt här och att döma av mängden så ser det ut som vi har många blivande motorcyklister.:tummenupp
Tyvärr var det dock alldeles förmånga som saknade trafikvett och hade noll koll på trafikregler.

de växer också upp å blir gamla å förståndiga som oss ;)

de växer också upp å blir gamla å förståndiga som oss ;)

jepp.... det kommer nog bli bra...

det mest skrämmande är att se hur dom kr nu... med en handfull hästar... tänk när dom sitter på rettor och motarder...

så ska man gå där med sin rolator och hötta efter dom med käppen. det ser vi fram emot.-

Bra att det finns återväxt inom den tvåhjuliga världen i Sverige.

Såg en liknande 'kortege' i linköping häromveckan. Var ca 50 moppefuckos som passerade en restaurang jag satt och åt på.

Dock så måste jag som många skriver kritisera körstilen. Men grabbar och tjejer, hur trafikmogna var ni när ni var 15 egentligen? De flesta här kan nog med handen på hjärtat säga att de körde som ligister då.

Kolla bara valfri motardfilm i filmdelen på forumet får du se lika bristande trafikvett/mognad...

Det var ju snarare lite trottoarkörning i den där snutten....

*/ ?>
Back