JÄVLARS! Hus invation!

bela tasnadi skrev:
Gräv ner lite sten i någon regelbunden form, lite knöliga silver delar och en rostig gammal kniv. :yoparty
Lägg sedan ut några stenar till i någon liknande ide, ring länsantikvariet och du slipper ny bygge ett bra tag framöver................kallas för forngrav eller något annat kul :fyllisar

Verkar ju klart mindre straffbart än undersåtsminering... :tummenupp

Ugluk skrev:
Jepp. Kamikaze, bara att lägga hojprojektet på hyllan och köpa en lastare.. :D
front.jpeg

Eller ännu bättre!!!
Vi har en vårfest ute hos mig å så tar alla med sig varsin sån sten som på bilden ... :banana

Försten fram med sin sten får gratis bira!!! :fyllisar

OBS! Min höljd på stenen bör vara 3 meter för bästa effekt...

Hjälp från en bekant i Högre position har förövrigt ordnats... (Håller info hemlig om denne man på dennes begäran)

Så tomt projekten ligger nog minst 10 år förskutet framåt om allt går bra! :tummenupp

Säg ett datum och jag är där med sten o BIRA. :fyllisar , alltid kul att hjälpa till med att reta upp myndigheter :mad: :banana

bela tasnadi skrev:
Säg ett datum och jag är där med sten o BIRA. :fyllisar , alltid kul att hjälpa till med att reta upp myndigheter :mad: :banana
Nja, nu var det eventuella grannar som skulle motas bort. :7peta Kk skulle ta hjälp av en bekant i Högre position för det.

Ibland är kontakter bra. Jag skall tex bli länspolismästare i Uppsala län nar jag blir stor. Jag skall dra in trafikpolistjänsterna som första åtgärd. :D

Kamikaze kid skrev:
Eller ännu bättre!!!
Vi har en vårfest ute hos mig å så tar alla med sig varsin sån sten som på bilden ... :banana

Försten fram med sin sten får gratis bira!!! :fyllisar

OBS! Min höljd på stenen bör vara 3 meter för bästa effekt...

Hjälp från en bekant i Högre position har förövrigt ordnats... (Håller info hemlig om denne man på dennes begäran)

Så tomt projekten ligger nog minst 10 år förskutet framåt om allt går bra! :tummenupp

Fan va skönt, hoppas ni får bo där i lugn o ro ett bra tag till! :tummenupp

JoS skrev:
Jag skall tex bli länspolismästare i Uppsala län nar jag blir stor. Jag skall dra in trafikpolistjänsterna som första åtgärd. :D

Finns det någonting jag kan hjälpa till med för att få dig till den positionen så fort som möjligt så ställer jag upp!! :tummenupp :yoparty

Behöver man stöd så vet man ju var man ska vända sig... :Bugar

Men tänkte kanske att till våren kunna erbjuda en grill & party yta för en liten vår fest utan Stonehedge bygge!
Om intresse finnes DVS... :va

Vad sägs?

Kamikaze kid skrev:
Men tänkte kanske att till våren kunna erbjuda en grill & party yta för en liten vår fest utan Stonehedge bygge!
Om intresse finnes DVS... :va

Vad sägs?
Klart vi är intresserade! :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage