JÄVLARS! Hus invation!

bela tasnadi skrev:
Gräv ner lite sten i någon regelbunden form, lite knöliga silver delar och en rostig gammal kniv. :yoparty
Lägg sedan ut några stenar till i någon liknande ide, ring länsantikvariet och du slipper ny bygge ett bra tag framöver................kallas för forngrav eller något annat kul :fyllisar

Verkar ju klart mindre straffbart än undersåtsminering... :tummenupp
 
Ugluk skrev:
Jepp. Kamikaze, bara att lägga hojprojektet på hyllan och köpa en lastare.. :D
front.jpeg

Eller ännu bättre!!!
Vi har en vårfest ute hos mig å så tar alla med sig varsin sån sten som på bilden ... :banana

Försten fram med sin sten får gratis bira!!! :fyllisar

OBS! Min höljd på stenen bör vara 3 meter för bästa effekt...


Hjälp från en bekant i Högre position har förövrigt ordnats... (Håller info hemlig om denne man på dennes begäran)

Så tomt projekten ligger nog minst 10 år förskutet framåt om allt går bra! :tummenupp
 
Säg ett datum och jag är där med sten o BIRA. :fyllisar , alltid kul att hjälpa till med att reta upp myndigheter :mad: :banana
 
bela tasnadi skrev:
Säg ett datum och jag är där med sten o BIRA. :fyllisar , alltid kul att hjälpa till med att reta upp myndigheter :mad: :banana
Nja, nu var det eventuella grannar som skulle motas bort. :7peta Kk skulle ta hjälp av en bekant i Högre position för det.

Ibland är kontakter bra. Jag skall tex bli länspolismästare i Uppsala län nar jag blir stor. Jag skall dra in trafikpolistjänsterna som första åtgärd. :D
 
Kamikaze kid skrev:
Eller ännu bättre!!!
Vi har en vårfest ute hos mig å så tar alla med sig varsin sån sten som på bilden ... :banana

Försten fram med sin sten får gratis bira!!! :fyllisar

OBS! Min höljd på stenen bör vara 3 meter för bästa effekt...


Hjälp från en bekant i Högre position har förövrigt ordnats... (Håller info hemlig om denne man på dennes begäran)

Så tomt projekten ligger nog minst 10 år förskutet framåt om allt går bra! :tummenupp


Fan va skönt, hoppas ni får bo där i lugn o ro ett bra tag till! :tummenupp
 
JoS skrev:
Jag skall tex bli länspolismästare i Uppsala län nar jag blir stor. Jag skall dra in trafikpolistjänsterna som första åtgärd. :D

Finns det någonting jag kan hjälpa till med för att få dig till den positionen så fort som möjligt så ställer jag upp!! :tummenupp :yoparty
 
Behöver man stöd så vet man ju var man ska vända sig... :Bugar

Men tänkte kanske att till våren kunna erbjuda en grill & party yta för en liten vår fest utan Stonehedge bygge!
Om intresse finnes DVS... :va

Vad sägs?
 
Kamikaze kid skrev:
Men tänkte kanske att till våren kunna erbjuda en grill & party yta för en liten vår fest utan Stonehedge bygge!
Om intresse finnes DVS... :va

Vad sägs?
Klart vi är intresserade! :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top