TomK
hela världen är min rejsingbana
Nu har jag tillbringat eftermiddagen med att modifiera IXS-stället för att få in ett par Asterisk Cell benskydd under. Några skinnbitar, en symaskin och mycket tålamod, så blev resultatet riktigt lyckat! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TomK skrev:Nu har jag tillbringat eftermiddagen med att modifiera IXS-stället för att få in ett par Asterisk Cell benskydd under. Några skinnbitar, en symaskin och mycket tålamod, så blev resultatet riktigt lyckat!![]()
Blue skrev:Hur funkar benskydden, verkar ju vara bra grejor om man läser testrapporten.
Tar dom massor av plats eller har du tight skinnställ?
Får vi se en bild på modden?
jb skrev:Har du några bilder? Jag måste också fixa.
Är så rädd för att skada min knän mer nu. Har haft besvär i över 2 månader nu.
HW skrev:Annars har jag ett KTM Supermotardställ stl. 54 till salu. Det är skitskönt att köra i men det ser fördjävligt ut på min röda SP1:a....
/HW

jb skrev:Vi kan byta jämnt med mitt gröna.![]()
HW skrev:Mitt ställ är ovurpat, med snyggt sporthojsknäskrapade puckar!!
jb skrev:Mitt är vurpat som fan, behåll dina puckar så ser du ut som rossi i mitt ställ.

Ebbe skrev:Ett tips om du är rädd om knäna... Låt knäpuckarna sitta kvar!!!![]()
Ebbe skrev:Ett tips om du är rädd om knäna... Låt knäpuckarna sitta kvar!!!![]()
jb skrev:Kan du ha stället ovanpå stöveln nu?
VAAAARDÅTomK skrev:Har inte kollat det. På insidan går däremot, precis som vanligt. Ska testa när jag kommer hem (men SIDI-stövlarna är vida redan från början så det kan bli tajt)...
Supermoto skrev:VAAAARDÅ![]()
Tjackat ben från en fågel eller???![]()
Jag får ta i som en tok för att få igen mina....
TomK skrev:Men det räddar inte mot svullna knän när asfalt och hoj klämmer ihop knät med en snärt. Benskydden har plast även på sidorna, vilket har sina fördelar.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |