Italienska pipor (R1)

Swedie skrev:
Nu ska det visas vad jultomten kom till mig med, fast lite sent då.

Å så en munter Swedie på hojen (fast ja ser inte så glad ut, mest förvånad). Första gången jag sitter på hojen på länge.
meonbike.jpg

Är det RRhojen som står bakom eller? :rofl

Swedie skrev:
du vet hur man värmer hjärtan... :rolleyes: men bra! Pracka ner mig, så har jag mer att bevisa o mer ivrig att göra så!
Jaja, om det är det du vill så kommer det här. En duktig förare kapar minst 2 sek/varv med ett sånt där system. Det betyder låga 54:or på Sviestad för dig. Många kommer att klocka dig... :D

Bingo skrev:
Jaja, om det är det du vill så kommer det här. En duktig förare kapar minst 2 sek/varv med ett sånt där system. Det betyder låga 54:or på Sviestad för dig. Många kommer att klocka dig... :D

Och vilka långa hakor det blir när han gör det :tummenupp

hahah! Ni e för goa! Det är ett ånglok bakom. haha, far o mors monster. :tummenupp (Jag HAR kört den hojen)

Javisst, varje mod på hojen gör minst 1 sekund per varv! Till slut så kan jag gå av hojen och hojen kommer köra av sig själv. Sen på sista varvet sitter jag o väntar en stund vid mållinjen för att sen med avstängd motor knuffa mig över start o mål linjen. Japp

Swedie skrev:
japp det kan jag. Jag är återförsäljare av dessa pipor. . Men slipon till alla de flesta hojar finns!

Då kanske du vet om det finns slip-on till R1-04 än.....
och ge mej ett prisförslag isåfall...

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage