Italienska pipor (R1)

Swedie skrev:
Nu ska det visas vad jultomten kom till mig med, fast lite sent då.

Å så en munter Swedie på hojen (fast ja ser inte så glad ut, mest förvånad). Första gången jag sitter på hojen på länge.
meonbike.jpg

Är det RRhojen som står bakom eller? :rofl
 
Swedie skrev:
du vet hur man värmer hjärtan... :rolleyes: men bra! Pracka ner mig, så har jag mer att bevisa o mer ivrig att göra så!
Jaja, om det är det du vill så kommer det här. En duktig förare kapar minst 2 sek/varv med ett sånt där system. Det betyder låga 54:or på Sviestad för dig. Många kommer att klocka dig... :D
 
Bingo skrev:
Jaja, om det är det du vill så kommer det här. En duktig förare kapar minst 2 sek/varv med ett sånt där system. Det betyder låga 54:or på Sviestad för dig. Många kommer att klocka dig... :D


Och vilka långa hakor det blir när han gör det :tummenupp
 
hahah! Ni e för goa! Det är ett ånglok bakom. haha, far o mors monster. :tummenupp (Jag HAR kört den hojen)

Javisst, varje mod på hojen gör minst 1 sekund per varv! Till slut så kan jag gå av hojen och hojen kommer köra av sig själv. Sen på sista varvet sitter jag o väntar en stund vid mållinjen för att sen med avstängd motor knuffa mig över start o mål linjen. Japp
 
Swedie skrev:
japp det kan jag. Jag är återförsäljare av dessa pipor. . Men slipon till alla de flesta hojar finns!

Då kanske du vet om det finns slip-on till R1-04 än.....
och ge mej ett prisförslag isåfall...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top