Italienska pipor (R1)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Italiensa pipor (R1)

Nu ska det visas vad jultomten kom till mig med, fast lite sent då.

pipes.jpg

giannellipipe.jpg

bakifran.jpg

Å så en munter Swedie på hojen (fast ja ser inte så glad ut, mest förvånad). Första gången jag sitter på hojen på länge.
meonbike.jpg

amullo skrev:
Ser bra ut iallafall.
Så är det med Det italienska.. Det börjar med någe litet, sen innan du vet ordet av så sitter du där på en ducce. :D :yoparty :banana

Det är tur att det inte är någon posörducce han ska rejsa på. Det hade ju varit pinsamt för mig att känna den som blir sist...

Giannelli är bra saker körde med det själv fast på min lilla hoj:( har du beställt det av GIXxER

Härligt :)

Men vad är det riktigt för något som står breve hojjen? Är det din nya streetfighter? :D

Hur var det nu Swedie, kan du fixa Gianelli-systemen till bra pris?
Har för mig att det var uppe i en annan tråd.

K-Micke, japp det kan jag. Jag är återförsäljare av dessa pipor. Tyvärr kan jag inte fixa helsystem åt dig då dessa endast är tillgängliga för sponsrade RR-förare. Men slipon till alla de flesta hojar finns!

Macho Woman, tack för den... HAHAH :rofl vi får se hur det går, och jag kommer absolut inte vara sist. Det vet jag. Det ska RR sverige få se! Mohaha =)

Swedie skrev:
Macho Woman, tack för den... HAHAH :rofl vi får se hur det går, och jag kommer absolut inte vara sist. Det vet jag. Det ska RR sverige få se! Mohaha =)

Ja, du har ju en del att leva upp till. Hur det nu än blir med det så är hojen är snygg, om inte annat.

Silwer skrev:
tycker fasiken det ser lika stort ut som orginalsliponet.

Går den tyst med det och det är anpassat för banbullerkrav eller något sånt?
Har ej startat hojen på 4 månader :( Kommer kanske starta den idag, om jag finner lite rätt sortens pluggar till AIS systems pluggar som nu blottade efter att AIS är borttaget. Sen ska jag bara haka på kylaren och slänga i lite soppa och koppla in ett batteri.

Röret ÄR stort, och japp, nog för att hålla nera ljudnivån lite. Det ser maffigt najs ut!

Macho Woman skrev:
Ja, du har ju en del att leva upp till. Hur det nu än blir med det så är hojen är snygg, om inte annat.
du vet hur man värmer hjärtan... :rolleyes: men bra! Pracka ner mig, så har jag mer att bevisa o mer ivrig att göra så!

Swedie skrev:
du vet hur man värmer hjärtan... :rolleyes: men bra! Pracka ner mig, så har jag mer att bevisa o mer ivrig att göra så!

DU HAR ÖGONEN PÅ DIG :D

Skämt o sido så hoppas jag att vi ses på första träningen på Sviestad :tummenupp
´

Swedie skrev:

Det var inte taskigt menat. Jag har naturligtvis ingen aning om hur bra du kör. Men det ser ju proffsigt ut, menade jag. :)

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...