Italien-dodo i Skokloster 1/5

Pantera is the shit. :fakta Det var en och annan ball bil och mc, men kylan gjorde att man ogärna öppnade stället och vevade fram telefonen (eller något annat heller för den delen :hihi ).

Jag är fortfarande lack över den timmen körtid, och de 8 milen man aldrig får tillbaka. :hihi

Jag riktigt lider med dig mannen vilket I-lands problem:D

idag fick man verkligen se vilken dussinhoj Jerry har :krama

Men nästa gång sätter vi ihop ett gäng och kör nån rolig väg dit istället :fakta

• Gilla
Reaktioner: SGM
idag fick man verkligen se vilken dussinhoj Jerry har :krama

Men nästa gång sätter vi ihop ett gäng och kör nån rolig väg dit istället :fakta

:dussinducce

Idag hade jag hellre kört en liten Köping - Skintax - Fagersta - Ängelsberg - Månsols-turné.

Visstja, vi sprang på Vasa med, hans apelsin stod ut som en öm tå bland italienskorna. xD

Pantera is the shit. :fakta Det var en och annan ball bil och mc, men kylan gjorde att man ogärna öppnade stället och vevade fram telefonen (eller något annat heller för den delen :hihi ).

Jag är fortfarande lack över den timmen körtid, och de 8 milen man aldrig får tillbaka. :hihi

Nu får de ju snyta sig o skämmas, lite styrfart behövs ju:D

Men så är det när man åker med en klubb med inbördes beundran och man hellre vill titta på "varandras" saker:hihi

Känns som ett moget allternativ för mig att skaffa ducce och medlemskap.....näää jag är fortfarande för omogen:D

:dussinducce

Idag hade jag hellre kört en liten Köping - Skintax - Fagersta - Ängelsberg - Månsols-turné.

Visstja, vi sprang på Vasa med, hans apelsin stod ut som en öm tå bland italienskorna. xD

Bertil (inte Bengt som jag skrev i köpings åka tråden)som åkte tis-snurr med oss i veckan,hans kotte skulle nog stått ut den med:)

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...