Italien-dodo i Skokloster 1/5

Pantera is the shit. :fakta Det var en och annan ball bil och mc, men kylan gjorde att man ogärna öppnade stället och vevade fram telefonen (eller något annat heller för den delen :hihi ).

Jag är fortfarande lack över den timmen körtid, och de 8 milen man aldrig får tillbaka. :hihi

Jag riktigt lider med dig mannen vilket I-lands problem:D

idag fick man verkligen se vilken dussinhoj Jerry har :krama

Men nästa gång sätter vi ihop ett gäng och kör nån rolig väg dit istället :fakta

• Gilla
Reaktioner: SGM
idag fick man verkligen se vilken dussinhoj Jerry har :krama

Men nästa gång sätter vi ihop ett gäng och kör nån rolig väg dit istället :fakta

:dussinducce

Idag hade jag hellre kört en liten Köping - Skintax - Fagersta - Ängelsberg - Månsols-turné.

Visstja, vi sprang på Vasa med, hans apelsin stod ut som en öm tå bland italienskorna. xD

Pantera is the shit. :fakta Det var en och annan ball bil och mc, men kylan gjorde att man ogärna öppnade stället och vevade fram telefonen (eller något annat heller för den delen :hihi ).

Jag är fortfarande lack över den timmen körtid, och de 8 milen man aldrig får tillbaka. :hihi

Nu får de ju snyta sig o skämmas, lite styrfart behövs ju:D

Men så är det när man åker med en klubb med inbördes beundran och man hellre vill titta på "varandras" saker:hihi

Känns som ett moget allternativ för mig att skaffa ducce och medlemskap.....näää jag är fortfarande för omogen:D

:dussinducce

Idag hade jag hellre kört en liten Köping - Skintax - Fagersta - Ängelsberg - Månsols-turné.

Visstja, vi sprang på Vasa med, hans apelsin stod ut som en öm tå bland italienskorna. xD

Bertil (inte Bengt som jag skrev i köpings åka tråden)som åkte tis-snurr med oss i veckan,hans kotte skulle nog stått ut den med:)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...