Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad du betalar för är att få använda Sveriges särklassigt mest lästa annonssida.SM 570 RR skrev:
Micke-cbr600 skrev:Håller med, allt man sätter ut på blocket blir ju såltKlart bästa stället att annonsera på. Annonspengarna är ju småpengar.
myspinnen skrev:inte min hemmabio...![]()
Så du vill inte vända trenden till att få gratis annonser och dessutom med flest läsare?Kahobe skrev:Vad du betalar för är att få använda Sveriges särklassigt mest lästa annonssida.
Hur många hade öht hört talas om "raderna.se" innan hacket ?
Bättre att pröjsa en skvätt och få ett bra jobb än ett dåligt gratisjobb..
SM 570 RR skrev:Så du vill inte vända trenden till att få gratis annonser och dessutom med flest läsare?
Micke-cbr600 skrev:Håller med, allt man sätter ut på blocket blir ju såltKlart bästa stället att annonsera på. Annonspengarna är ju småpengar.
Jag är starkt MOT uttrycket "gratis". Det är ett uttryck som inte talar om att det alltid är "någon annan" som betalar.SM 570 RR skrev:Så du vill inte vända trenden till att få gratis annonser och dessutom med flest läsare?
Kahobe skrev:Det har hittills iaf alltid visat sig att det som är "gratis" alltid överförbrukas, sätter man ett pris på varan, om än litet, blir det mycket mera städat.
Vet inte var DU bor, men vi 08-or undrar t ex hur det skulle bli på kvällarna om kollektivtrafiken blev "gratis".
Edit: stanving..
Läs mitt inlägg en gång till...SM 570 RR skrev:Vad har kollektivtrafiken i fjollträsk med blocket att göra?![]()
Dumma svenskar som gladeligen och ovetande betalar överpris på allt.
Är du en av dom?
Kahobe skrev:Jag är starkt MOT uttrycket "gratis". Det är ett uttryck som inte talar om att det alltid är "någon annan" som betalar.
Någon måste stå för bandbredden, någon måste stå för hårdvaran, någon måste sköta programmeringen, någon måste sköta underhållet.. och det skall dom göra utan ersättning?
Edit: stanving..
Ja det blev fel forum. Admin kan flytta denna till OT.CoRuS skrev:( då detta är ett supermotardforum men jag förstår inläggets grund)
Kahobe skrev:Vad du betalar för är att få använda Sveriges särklassigt mest lästa annonssida.
Hur många hade öht hört talas om "raderna.se" innan hacket ?
Bättre att pröjsa en skvätt och få ett bra jobb än ett dåligt gratisjobb..
SM 570 RR skrev:5-10 spänn är helt ok men inte 80 för en hoj och 20 för en reservdel TILL hojen.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |