ISLE Of MAN - racerapport!

• Thread starter Thread starter bg
  • Start date Start date
Intervju med BG efter onsdagens båda race.

Ljudfil:
View attachment BG onsdag.MP3
Å därmed är årets körningar avslutade för Björns del. Vi på tråden gratulerar, eller hur? Tack för mig. På fredag skall jag njuta av race och kommer inte att hänga här under Senior TT.

Tack för alla rapporter! Och bra jobbat BG och hela hans team! :yoparty :tummenupp

Last edited:
Last edited:
Stort tack Silja! Hälsa BG och gratulera honom till monsterinsatsen och tacka för underhållningen!

Till er båda:
:Bugar:Bugar

Så jäkla bra kört! Helt otroligt. Grattis till top10. Och tack till er som skriver o rapporterar. Du skall få tillbaka din matkasse som jag utlovade. Den förtjänar du... Du åkte över första gången för att få genomföra ett race på ön o förverkliga en dröm. Ikväll har du klivit in i finsalongen o tillhör toppskiktet. Riktigt kul! Hoppas du får fira på bästa sätt. Sköt om dig o hälsa Karin

Last edited:
Har kollat tråden varje dag och vill bara framföra mitt grattis till bra körning. Hatten av för dig BG..En svensk på topp tio....:banana. Även hatten av för er som rapporterar :tummenupp

Vilken dag, vilka fantastiska race.:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar
Stort grattis Björn och hela teamet för dom helt otroligt bra placeringarna:banana:banana:banana:banana

Nu får man inte se dig tävla mer i år, men det är ju mindre än ett år innan nästa supporterresa går till Ön:)

Jag trugar mig ödmjukast Björn!:yoparty Sååå himla braaa!

Silverreplica???

Nu har ingenjörerna med flera i BG-gänget här på Ön räknat ut att BG bara var cirka 11 sek från en silverreplica. Gränsen ligger vid 105% av segrartiden som var 1.16.26.681. 105% ger tiden 1.20.14.476. BG:s tid för hela racet var 1.20.25.519. Nära var det och inom räckhåll nästa år...hoppas vi...

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...