ISLE Of MAN - racerapport!

  • Thread starter Thread starter bg
  • Start date Start date
Jag vet inte om jag vågar lyssna... :(

Ha så kul idag Björn! Kör snyggt och håll dig hel! :hej
 
Start nu 13:30 svensk tid!
 
Försening p.g.a. starka vindar. Senior MGP startar 13.30 svensk tid.
 
PRE RACE Breakfast!

Ägg, korv, bacon, toast, kaffe, mjölk och snus.
På 42 tummaren är det förberett med Live Timing, karta och sporthoj såklart.
I 5.1 systemet spelas Manx Radio.
DSC_1075.jpg
klicka för större bild.

Hoppas nu bara att vädret stabiliserar sig snabbt, det verkar blåsa som tusan uppe på berget.
 
PRE RACE Breakfast!

Ägg, korv, bacon, toast, kaffe, mjölk och snus.
På 42 tummaren är det förberett med Live Timing, karta och sporthoj såklart.
I 5.1 systemet spelas Manx Radio.
View attachment 410481
klicka för större bild.

Hoppas nu bara att vädret stabiliserar sig snabbt, det verkar blåsa som tusan uppe på berget.

Härligt!!!
 
Så här är det i mitt enkla käll...
HomeSWeetHome.jpg
Frukost och lunch avklarat. Ready for racing!
 
Lan bekräfta att det blåser kraftigt här på ön. Men inget regn :-)
Just nu sitter teamet i depåtältet och fikar och laddar.

Björn är taggad och ompysslad :krama
 
Jag tycker livetimingen fungerar dåligt på telefonen. Synkningen lägger av och jag får ingen överblick
 
Och jag satte upp teckningen bland alla Scania-affischer på jobbet! :)
 

Bifogat

  • image.jpg
    image.jpg
    903.8 KB · Visningar: 70
Så här ser det ut då jag vänder mig om!
Hemma.JPG
Yes tvärflöjt preppad för jazz ONLY!
 
Jag tycker livetimingen fungerar dåligt på telefonen. Synkningen lägger av och jag får ingen överblick
Det är väl mobilmasten som inte orkar riktigt. Brukar hjälpa att logga på igen.
 
Nä men dra åt dj-vla h-vete.....
Just nu blev jag så fruktansvärt avis så det finns inte.

En annan ska skaka runt i landsbygden i buss under tiden BG kör.
Å andra sidan så ska man kultivera skolbarnen eller vad säger ni :)

PRE RACE Breakfast!

Ägg, korv, bacon, toast, kaffe, mjölk och snus.
På 42 tummaren är det förberett med Live Timing, karta och sporthoj såklart.
I 5.1 systemet spelas Manx Radio.
View attachment 410481
klicka för större bild.

Hoppas nu bara att vädret stabiliserar sig snabbt, det verkar blåsa som tusan uppe på berget.
 
Det är väl mobilmasten som inte orkar riktigt. Brukar hjälpa att logga på igen.
Har full täckning mitt i stan men när jag bläddrar fram och tillbaka mellan tapatalk och livetimingen och manx radio som stänger av sig varje gång någon postar här så skiter det sig. Mina favoritförare försvinner och det kommer inga uppdateringar längre
 
Kan du få ut telefonen i busshögtalarna så är det ju ingen tvekan!
Edit:
Åk och tjöp en såndäringa liten radiosändare fort som ögat.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top