oops164
Smed
Jaha! För mig låter det som grekiska. Jag har en Mac. Hur gör jag och vad behöver jag för mjukvara?
Jag kollar på PlayStation 4 med virtuell reality.
Mac jag jag ingen aning om.
Finns vlc till Mac?
- - - Updated - - -
Tjoho: inlägg 4000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha! För mig låter det som grekiska. Jag har en Mac. Hur gör jag och vad behöver jag för mjukvara?
Vad krävs det för spelare för att se den nedladdade filen i 360°? Med de spelare jag har går det inte, typ VLC, RealPlayer eller Quicktime. Jag har en Mac. Hjälp tack!
Jag använder en HTC Vive, Steam och en VR-filmspelare för att titta på 360graders video.
Jag kan eventuellt släpa med mig prylarna när jag ska till gåsen nån gång och visa upp det i nån depåbox om tillräckligt med folk är nyfikna.![]()
Det är rätt kul att åka med i VR bakpå en racehoj.![]()
Fullkomligt annan fartkänsla än att titta på skärm.

Tack! Allt är okey här. Som vanligt lite för mycket att göra bara.Hoppas allt är ok, Bra kämpat!! Hälsningar från Åland!![]()
Kortebäck har kört Ducati på Isle of Man men det är ju inte lika fint som Bumse, eller hur?
Visst var det surt att inte få fullfölja men framförallt att inte få bättre på personbästa som jag visste att jag hade goda förutsättningar att göra. Men det kunde som sagt varit värre... Är ju hel efter smällen och från och med i år också snabbaste svensk genom tiderna. "Man får vara glad för det lilla" som Zlatan skulle ha sagt i min situation.Väldigt tråkigt Björn! Lider med dig![]()
Det är ett högt spel man måste spela om man vill vara med som du vet. Hoppas vi ses på Anderstorp Mats! /BGGrattis Björn och teamet till den fina insatsen! "Bruises" är ju nästan som en lottovinst efter man stått på öronen på Mountaincourse!
Skickat från min SM-A310F via Tapatalk
Tack! Det gläder mig att höra... /BGFörstår att han är ledsen och besviken
Men Björn du är vår hjälte![]()
Tack för gratulationen och kul att du uppskattade min guidning.Hej BG,grattis till bronsreplikorna och den lägste tiden som någon svensk gjort.
Tack för den väldigt bra guidade bussturen runt banan.![]()
Jepp, det blir nästa framträdande på svensk mark. Ses vi där?Björn kommer du att köra classichelgen på Anderstorp?
Jepp, det blir nästa framträdande på svensk mark. Ses vi där?
På återhörande!
/Björn

Jag tog mig friheten att editera svenska Wikipedias sida om TT och lade till det att BG är snabbaste svensk genom tiderna. (eftersom ingen annan gjort detta)
![]()
Jag tog mig friheten att editera svenska Wikipedias sida om TT och lade till det att BG är snabbaste svensk genom tiderna. (eftersom ingen annan gjort detta)
![]()

Om man läser under förare så kan jag konstatera att det står fel om snabbaste varv hittills. Det slogs ju i år av Peter Hickman.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Tourist_Trophy
Gällande varvekord: Peter Hickman på varv 6 i PokerStars Senior TT, 8/6 2018.
Tid: 16.42.778. Snittfart: 135.452 m.p.h. eller 217,99 km/t på en 2018 BMW S1000RR.
Kanske någon kan ändra?
Frågan kvarstår om vad som behövs för att se engelsk TV i datorn?

Om du inte satte ner framhjuulet snett efter (som vanligt) haft det i luftendrabbades jag av ett kraftigt styrslag

BG skriver
Om du inte satte ner framhjuulet snett efter (som vanligt) haft det i luften
så låter det för mig som för liten dämpning i styrdämparen.
För liten dämpning i varje fall vid det tillfället.
Har du kört från Ginger Hall mot Ramsey? I hyfsad landsväghastighet är det guppig. Kör man i god hastighet, bombarhastighet i Sverige, är det dj..ligt ojämnt, BG kör liiite fortare...
Jag har läst någonstans att om man inte klarar av en "tankslapper", styrstopp mot styrstopp, i 200 kph plus ska man inte ens överväga att tävla på ön, men BG fixar det.![]()
Själv kom jag direkt och tänka på vad som hände 2012, se sidan 7, # 135
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |
|
|
Nu startar mässan i Milano