Isle Of Man på cykelvägar..

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Irländare..

[YOUTUBE-ID]HBRkWk_QPak&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Finns inga cykelvägar i den där filmen :confused:

Du tycker vägen efter start & mål var bred alltså? Efter en minut är ju vägen så smal att det knappt skulle funka med ett möte två hojar emellan :yoparty
 
Last edited:
Galet. Måste ju ha kört där ett par gånger.

Så där mycket kan man fan inte plugga in en bana. Eller? :P
 
Du tycker vägen efter start & mål var bred alltså? Efter en minut är ju vägen så smal att det knappt skulle funka med ett möte två hojar emellan :yoparty

Du kanske ska besöka någon ort utanför Stockholm för att se att alla bilvägar inte är lika breda som E4 ;)
 
Du kanske ska besöka någon ort utanför Stockholm för att se att alla bilvägar inte är lika breda som E4 ;)

Nej, verkligen inte. Då finns ju risken att träffa på både brewdar med mustasch eller "män" som tycker träskor är något var man borde ha i farstun :arsele



Vägen är smal, mycket smal & vid 1:00 går det duktigt fort :mattias
 
Last edited:
Du kanske ska besöka någon ort utanför Stockholm för att se att alla bilvägar inte är lika breda som E4 ;)
Jag håller med farbror stefur. Jag fick lära mig köra hoj på 30cm asfalt, prova o kör konbanan där du så får du se på smalt. :wiggle
 
Får jag rekommendera masstart på allmän väg.
North West 200.
Bara för grabbar med riktigt mycket hår i röven :tummenupp
[YOUTUBE-ID]BvwH3Zv1ghE[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Isle Of Man TT, North West, Ulster, Southern 100 mm..Real Roadracing....det hårdaste som finns :yoparty

Kolla Bray Hill (Isle of Man TT) vid 15 sekunder på filmen är han i botten av ett villaområde (krysset på bilden) farten är 150mph (ca 240 km/h)..det finns dem som kör ännu snabbare där.:näsblod

[YOUTUBE-ID]eSa_AmExwJ0[/YOUTUBE-ID]
 

Bifogat

  • 101992.jpg
    101992.jpg
    106.9 KB · Visningar: 131
Måste bara posta en bild på Martin Finnegan (RIP) oxå..
 

Bifogat

  • martin_finnegan_small.jpg
    martin_finnegan_small.jpg
    180.8 KB · Visningar: 254
det där är så jävla coolt :näsblod


visst att man är dum i huvudet när man kör på gatan men vet i fan om man skulle våga ställa upp själv
 
Pärleporten........

det där är så jävla coolt :näsblod


visst att man är dum i huvudet när man kör på gatan men vet i fan om man skulle våga ställa upp själv

Dessa män måste ha någonform utav personlighetsklyvning:confused: , ett läge där de får kroppen att skita i problemen som blir om de får det minsta problem i körningen. Har haft förmånen att kunna åka hoj till Isle of Man 2ggr, snurrat runt banan/vägen ett antal varv, det tempo som de håller där är med tanke på banan helt sjukt. Att vara på Isle of Man, the raceveek är något som måste stå i kalendern under rubriken detta måste jag se!
Ha det gott. Toyman
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top