Isle of man - krasch (troligen massa aj)

Är det bara för mig filmen inte funkar? På alla internetsidor man har uppe blir det "programmet svarar inte"

Kevorkian skrev:
Usch, såg inge kul ut det där. Bra att han klarade sig relativt väl iaf.

Som sagt, mystiskt att han har armarna i luften när han kraschar.

har för mig han säger att han i vänstern innan touchar i med axeln i stenmuren, vilket sedan (av någon märklig anledning...) får honom ur balans.

Aj vad otäckt! Det är sådana små filmer som gör att man börjar fundera på vad man håller på med! Ska nog hålla mig till lättsmälta gp-krascher i framtiden!

Swedie skrev:
http://www.compfused.com/directlink/575

Mycket skumt... Han syns med händerna i luften.... o sen BAM i väggen. Min teori är att han haft ett bakhjulsåk som blev för högt.. blev skraj, hojen tillbaka o han ville väl hoppa av men kom aldrig av hojen.

Spana in hur kroppen flyger efteråt...

Nån som Vet hur det sluta? ifall det sluta väl alltså...hoppas det!

Der ju ut som ett självmordsförsök :död

stackars kille tror knappast att han överlevde de var nog den värsta krashen ja sett. va fan släppte han styret för????? om man blir så rädd att man släpper styret så ska man fan hålla sig borta från isle of man och sporthojar!!!! :4skrika

Gasglad&Full skrev:
stackars kille tror knappast att han överlevde de var nog den värsta krashen ja sett. va fan släppte han styret för????? om man blir så rädd att man släpper styret så ska man fan hålla sig borta från isle of man och sporthojar!!!! :4skrika
Du har inte läst hela tråden va?
Testa det nästa gång

Swedie skrev:
http://www.compfused.com/directlink/575

Mycket skumt... Han syns med händerna i luften.... o sen BAM i väggen. Min teori är att han haft ett bakhjulsåk som blev för högt.. blev skraj, hojen tillbaka o han ville väl hoppa av men kom aldrig av hojen.

Spana in hur kroppen flyger efteråt...

Nån som Vet hur det sluta? ifall det sluta väl alltså...hoppas det!

Tror INTE dessa herrar blir Skraja......de har de inte :kocko huvud till...

Gasglad&Full skrev:
Only in Göteborg.

skövde_pöjk skrev:
IoM 2004 på DVD :tummenupp

Köpte den på en vanlig musikaffär... rocks eller vad heter skiten. 99kr betalade jag eller nått.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman