Iskall Ducati?

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Nåja.. inte bara Duccar som man vill ha kvar i butiken:

http://www.blocket.se/stockholm/Aprilia_RSV4_R__kittad_36068962.htm?ca=11&w=1

200K för en RSV4R... förvisso en ny ljuddämpare med på köpet :död

Nu tycker jag du är lite orättvis. En gynstols-försäljare har nog inge vidare koll på vad en renodlad SH faktiskt är värd.

Som om Abdul, min grönsakshandlare på torget, skulle prissätta bokhyllan Billy på IKEA. Snacka om det skulle bli en tokig prislapp.

(slänger in en bilddump på Aprilian)

Bifogat

• rsv4.jpg
    rsv4.jpg
    71.9 KB · Visningar: 78
Nu tycker jag du är lite orättvis. En gynstols-försäljare har nog inge vidare koll på vad en renodlad SH faktiskt är värd.

Som om Abdul, min grönsakshandlare på torget, skulle prissätta bokhyllan Billy på IKEA. Snacka om det skulle bli en tokig prislapp.

(slänger in en bilddump på Aprilian)

Äh, det är väl bara att köra med samma påslag som på HD? ;)

Det är sant lite tåspark i klasen är det. Bara flaggan i bakgrunden höjer priset 10K. -Ju större avgassystem ju större ***** som dom hetlevrade italienskorna brukar säga. Katsching +5K bara det. Hade bilden kryddats med lite mozarella och färsk basilika hade ingen passionerad motorcyklist kunnat motstå det Italienska paketerbjudandet.....

Lagen om tillgång och efterfrågan kommer nog att fungera den här gången också....

Det är sant lite tåspark i klasen är det. Bara flaggan i bakgrunden höjer priset 10K. -Ju större avgassystem ju större ***** som dom hetlevrade italienskorna brukar säga. Katsching +5K bara det. Hade bilden kryddats med lite mozarella och färsk basilika hade ingen passionerad motorcyklist kunnat motstå det Italienska paketerbjudandet.....

Intressant marknadsföringsknep ;)

Å andra sidan; älgar man in hos HD för att kika på ny hoj, är man kanske man är ute och cyklar en aning till att börja med:

Bifogat

• hd babe.jpg
    hd babe.jpg
    58.5 KB · Visningar: 117
Tröttsamt att läsa inlägg från folk som bara klagar. Låt bli att köpa hojar med "fel" pris! Det är den enklaste lösningen.

Tycker Panta har lyckats rätt bra med sin annons. Istället för ett inlägg på Dagens blocket har hans hojar och Biscaya fått en egen tråd.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park