Is-rm bilder Skutskär...........:)

TomK skrev:
...och så var det ingen som jag försökte impa på heller ;) Var ju bara tvungen att se hur många gånger du kunde varvas på ett pass :hihi

Tung cykel, gatdäck och lånade race-belägg är en farlig kombination när man är van vid pure racing :) Men ont gjorde det och vatten i knät fick en ny innebörd.

Supermoto: Vissa av oss behöver inte ens köra för att få uppmärksamhet. Medan de andra flänger omkring på banan, sitter vi i depån och gosar med alla brolly babes :tungan
AHAAAAA, det var inte jag som åsyftades... Fick taggarna ut direkt när tant Raffa uttalade sig. Ber om ursäkt :notme

"Pure racing" :confused:
Jo, RSn är väl det men i övrigt.... :va

Det är klart att man kan köpa det mesta, t.o.m depåchixens uppmärksamhet :arsele
 
:näsblod Stress, Stress !! Fan ! :huvet
Har inte tid med det här egentligen,
men känner ändå att stämningen här.. KRÄVER (ska läsas med Tyko Jonsson(Karl-Bertil Jonssons farsa) betoning) några bilder från i helgen.
Jag ska lägga upp flera bilder då cheferna hemma och på jobbet "cuttar mig lite slack".
Det var som tidigare sagts ett förjävla konstigt vinter(?)väder vilket gjorde att bilderna blev "sådär".
Heda, jag återkommer om dubbdäcken....
 

Bifogat

  • IMG_1933.jpg
    IMG_1933.jpg
    106.8 KB · Visningar: 83
  • IMG_2008.jpg
    IMG_2008.jpg
    100.9 KB · Visningar: 83
  • IMG_2043_.jpg
    IMG_2043_.jpg
    84.7 KB · Visningar: 86
  • IMG_2045.jpg
    IMG_2045.jpg
    89.4 KB · Visningar: 84
Åhh, snöbilden blev ju bra :)

Sedan nr 20 e "Major" här på Forumet, och 24Lillbrollan, sedan vet jag inte resten.........

:yoparty :tungan
 
Supermoto skrev:
AHAAAAA, det var inte jag som åsyftades... Fick taggarna ut direkt när tant Raffa uttalade sig. Ber om ursäkt :notme

"Pure racing" :confused:
Jo, RSn är väl det men i övrigt.... :va

Det är klart att man kan köpa det mesta, t.o.m depåchixens uppmärksamhet :arsele

Du menar att du är van att hackas på ? :hihi Jojo...

Du ska få se här en bild på en cykel som är pure racing jämfört med din touringmoppe. Bäst att du vänjer dig vid den här utsikten - det är den enda del du kommer att se av hojen :D
 

Bifogat

  • pure-racing-658.jpg
    pure-racing-658.jpg
    18.4 KB · Visningar: 88
Nåra till..... :)
 

Bifogat

  • IMG_2004.jpg
    IMG_2004.jpg
    75.3 KB · Visningar: 77
  • IMG_2066.jpg
    IMG_2066.jpg
    83.3 KB · Visningar: 88
  • IMG_2103.jpg
    IMG_2103.jpg
    99.1 KB · Visningar: 85
  • IMG_2112.jpg
    IMG_2112.jpg
    87.2 KB · Visningar: 82
SM 570 RR skrev:
Hade jag gjort det skulle man fått springa gatlopp genom ktm/husaberg-stallet :rolleyes: och blivit torterad med Bullens pilsnerkorv och en kvarting Explorer. :hihi :hihi

Nästa gång så är jag förberedd med mina 25 brådmogna brorsor.. :tummenupp :lol


Ähhh.... fegis!!! :arsele Vi bits inte även om det låter så ibland. På isen håller vi ihop! :tummenupp
 
Håller ihop?? *Falsettröstmode, ON*Ditt hårda knä å min pung verkar rackarns sugna att umgås*:OFF* :rolleyes:





Ebbe skrev:
Ähhh.... fegis!!! :arsele Vi bits inte även om det låter så ibland. På isen håller vi ihop! :tummenupp
 
Tom Byron skrev:
Håller ihop?? *Falsettröstmode, ON*Ditt hårda knä å min pung verkar rackarns sugna att umgås*:OFF* :rolleyes:

Ähh, du vet... i stridens hetta... :rodnar Förlåt Guru!!!! :Bugar :Bugar


PS. Lite manligt kompisgruff är väl aldrig fel? Vaddå, fyller jag 30 i år... :rolleyes: DS.
 
Kompisruff råKKar !!

Kom på våran "discouppvärmning" heheheheheh

Ska köra samma "moves" på Gelleråsen oxå, finns det uppblåsbara discokulor, hehehe :kocko

Mera kel i depån......... :rofl

Ebbe skrev:
Ähh, du vet... i stridens hetta... :rodnar Förlåt Guru!!!! :Bugar :Bugar


PS. Lite manligt kompisgruff är väl aldrig fel? Vaddå, fyller jag 30 i år... :rolleyes: DS.
 
Tom Byron skrev:
Kompisruff råKKar !!

Kom på våran "discouppvärmning" heheheheheh

Ska köra samma "moves" på Gelleråsen oxå, finns det uppblåsbara discokulor, hehehe :kocko

Mera kel i depån......... :rofl


Uppvärmning a lá Travoltastylie... :banana
 
Supermoto skrev:
ehhhhhh, check your facts, sister!
Klotade bara två gånger.
Detta har ju redan kommenterats, men du var ju inte ens DÄR den gången jag menar... :fatta!

PUSS DÅ!!! :kär
 
Tom Byron skrev:
Kompisruff råKKar !!

Kom på våran "discouppvärmning" heheheheheh

Ska köra samma "moves" på Gelleråsen oxå, finns det uppblåsbara discokulor, hehehe :kocko

Mera kel i depån......... :rofl
weeeeeeeeeeeeeeee, Husatält med discokula MÅSTE fixas :fakta :banana :yoparty :D


Yasha skrev:
Detta har ju redan kommenterats, men du var ju inte ens DÄR den gången jag menar... :fatta!

PUSS DÅ!!! :kär
JAG VET DET !!! nu....
Har ju sagt f'låt ju.....
 
katana skrev:
Nåra till..... :)

fan... ångrar att ja inte skramlade ihop pengar till lite nya dubbisar och va med o rejsade!
ser satans skoj ut :tummenupp

men det är lite väl långt att åka oxå, dyrt!
 
rejser skrev:
fan... ångrar att ja inte skramlade ihop pengar till lite nya dubbisar och va med o rejsade!
ser satans skoj ut :tummenupp

men det är lite väl långt att åka oxå, dyrt!


Långt och långt.....bor man både härodär borde väl avståndet vara rimligt nånstansifrån. :hihi
Fler bilder kommer, bara T(F)elia fixar mitt ADSL. :gnissla
 
katana skrev:
Långt och långt.....bor man både härodär borde väl avståndet vara rimligt nånstansifrån. :hihi
Fler bilder kommer, bara T(F)elia fixar mitt ADSL. :gnissla
MOUHAHHAAAAAAAAA :tummenupp :D
Där fick han fan :banana

Var det Kristinehamn eller är gör Alzheimersen påmind igen :va
 
Supermoto skrev:
MOUHAHHAAAAAAAAA :tummenupp :D
Där fick han fan :banana

Var det Kristinehamn eller är gör Alzheimersen påmind igen :va

så kul man kan ha då... :7peta :hihi

jepp i k-hamn finns jag så det blir ca 30 mil för att åka gävles KM i isbalett :D
gamla hederliga 380´in borde väl hängt med även på isen..... :Bugar 380
 
KM :fatta!

mUHAHAHAHhahahahahahHAHAAHAAAAAAAAAAAAAA.......

:arsele :)

rejser skrev:
så kul man kan ha då... :7peta :hihi

jepp i k-hamn finns jag så det blir ca 30 mil för att åka gävles KM i isbalett :D
gamla hederliga 380´in borde väl hängt med även på isen..... :Bugar 380
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top