Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Örebro.
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
AHAAAAA, det var inte jag som åsyftades... Fick taggarna ut direkt när tant Raffa uttalade sig. Ber om ursäktTomK skrev:...och så var det ingen som jag försökte impa på hellerVar ju bara tvungen att se hur många gånger du kunde varvas på ett pass
Tung cykel, gatdäck och lånade race-belägg är en farlig kombination när man är van vid pure racingMen ont gjorde det och vatten i knät fick en ny innebörd.
Supermoto: Vissa av oss behöver inte ens köra för att få uppmärksamhet. Medan de andra flänger omkring på banan, sitter vi i depån och gosar med alla brolly babes![]()

"Pure racing"
Jo, RSn är väl det men i övrigt....
Det är klart att man kan köpa det mesta, t.o.m depåchixens uppmärksamhet


Stress, Stress !! Fan !

Förlåt Guru!!!!
