Extreme BMX
alltid åk sugen!
jag bor i haninge om någon vet så finns en "swamp" som heter öran...och en futtig insjö som heter skeppnan..den är inte LITEN men den e nog FET att köra på...jag e ju dock bara 14 men SO WHAT!??! jag kan ju
ändå 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rejser skrev:"eeh har du fått skruvhybris eller?"
"nä vadå e ju bara 1200 skruv....."
Fixx skrev:Jag fick inte upp min hoj på slangen eller stoppie när jag körde is..
Bara spann
Fixx skrev:Jag fick inte upp min hoj på slangen eller stoppie när jag körde is..
Bara spann
Zana skrev:NIIIICE!!!
Hemmagjort dubb eller??
Tänkte dra i några m8´or i mitt gamla michelin. Behöver inte hålla 1000år, men finns det någonting man INTE ska göra....?
Man får ju skydda innerslangen, det vet jag... Men lite tips kanske... .... Eller inte, man lär sig ju av sina misstag...
/Z
petterekman skrev:Finns det något man bör göra åt hojen om man ska ut på isen? Någon som sade att man skulle lägga större munstycke och täcka ena kylaren. Varför ska man täcka den? Vad bör man göra mer?
Hälsn. En som ska terrorisera Ålandsisarna i vinter...![]()
tror det är så luften har högre densitet när det är kallt och då behöver du ha större munstycke så att % bränsleblandningen blir samma som när det är varmt, mao så borde man få mer effekt när det är kallt ute!petterekman skrev:Finns det något man bör göra åt hojen om man ska ut på isen? Någon som sade att man skulle lägga större munstycke och täcka ena kylaren. Varför ska man täcka den? Vad bör man göra mer?
Hälsn. En som ska terrorisera Ålandsisarna i vinter...![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |