Is Åkning!

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Isarna har lagt sig nu! och dom är fiiiina!

är det någon som vet var det är okey att härja sig ut å leka med mindre tysta motorfordon på isen?

kördes det inte på någon bana uppe på viaredssjön för några år sedan?

Jag är jäkligt sugen på att dra ut och skvätta is med raptorn. men man vill ju inte reta upp hela stan.
några fler som vill ut och åka?

//Droopfy

är sugen på ut med bilen men tror inte isen e så tjock änn ska ju vara minst 30 cm för bil

nån som vet hur tjock isen e på nån sjö ?

//Bolle

är sugen på ut med bilen men tror inte isen e så tjock änn ska ju vara minst 30 cm för bil

nån som vet hur tjock isen e på nån sjö ?

//Bolle

vet tyvärr inte nu. men imorgon hade jag tänkt stylta mig ner te viaredssjön och ta reda på tjockleken där.

återkommer med info om detta
de fryser som faaasen nu iallfall.

//Droopfy

Den var 10cm igår (torsdag) vid 15 tiden ,, har säkert blivit nån cm mer till nu, å helt blank å fin kärnis med :)

Inte viaredsjön då iof ,,, utan säven, det e ju med en stor sjö som går emellan bredared å tämta <<--- edit

har kollat runt i lite olika sjöar, verkar som att den ligger på 10 +-2 cm typ. har kollat 4 olika.

ska jag ut med bil får e vara 20 cm iaf:)

men de fryser fort nu.

freestyle: har du fått ordning på handbromsen på s70 in ? fan tänk dig å gasa upp den i 55 60 km/h å dra i handbromsen och åka på sniskan ;) ha =)

ne sket sköj me isar

freestyle: har du fått ordning på handbromsen på s70 in ? fan tänk dig å gasa upp den i 55 60 km/h å dra i handbromsen och åka på sniskan ;) ha =)

ne sket sköj me isar

har en bra deal, ja köper fulldubb sen får jag låna bilen dom sitter på:)

ingen enduroförare som är ute å härjar med dubbat på någon is?

*/ ?>
Back