Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sen så lyckas ju både grabben och schwarzenegger (stavning på det??) lyckas växla sina hojar utan att koppla ett par (eller många) gånger också...
![]()
Lara Croft gör väl nån ganska övermänsklig vändning på framhjulet ihållandes endast ena handen skjutandes med den andra. Sånt e trovärdigt tycker jag.
De e väll inge svårtkanske inte nyttigt men absolut inte omöjligt. Sen kan man ju diskutera om filmteamet visste detta eller ej men..
Inte då.
Ursäkta att jag är obstinat, men jag kan nästan lova att du inte kan avgöra om jag använder kopplingen om du inte får titta på min vänsterhand. I alla fall när det gäller uppväxlingar, nerväxlingar är svårare att få till helt omärkligt. Om du får ett karakteristiskt hoppakopplingsljud ska du nog undvika att växla utan koppling.var väl lite otydlig kanske men vad jag menade var att de gör det utan själva karakteristiska hoppakopplingsljudet och sådär...
Där tror jag du har rätt.min poäng var iallafall att jag inte tror att filmteamet visste det![]()
Ursäkta att jag är obstinat, men jag kan nästan lova att du inte kan avgöra om jag använder kopplingen om du inte får titta på min vänsterhand. I alla fall när det gäller uppväxlingar, nerväxlingar är svårare att få till helt omärkligt. Om du får ett karakteristiskt hoppakopplingsljud ska du nog undvika att växla utan koppling.![]()
Där tror jag du har rätt.![]()
[YOUTUBE-ID]MJgBtcj7eGU[/YOUTUBE-ID]
I huvudfrågan är jag helt på din sida.åfan, är det så? har alltid fått lära mig att man ska undvika att växla utan koppling ust för att det är mer skadligt för växellådan vilket märks på att det klonkar till när man växlar... men där slutar mitt vetande (som dessutom bygger på "hörsägen") så jag accepterar mer än gärna att jag trodde feloch det var ändå inte den huvudsakliga frågan så
![]()
Man undrar också vad det är för coola däck dom har på film. Dom gnisslar alltid även på grus![]()
![]()
Varje scen när Will Smith åker mc i "I, Robot" är skrattretande...
MV Agusta F4Ja men vad är det för MC han åker?? Står det inte "SP1" på sidan, vad innebär det i så fall? Kan det vara en ducati?
Inte då.
[]
Du tänker på Bikerboys![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |