Irriterande samtal!!!

anja skrev:
och då undrar man ju hurfan nån är så korkad att han underlättar till det genom att ge regnumret.
om du slutar att svära så jävla dant så ska jag förklara för dig. anledningen till att jag gav ut det var att ja ville höra vart han ville komma med allt och att inte jag stod som ägare på bilen varken nu eller förrut! så är du nöjd med ditt svar.

kanske hade du inte uppfattat: självklart gjorde ju han inte klart för mig att nu tänker jag sno din bil ge mig adress å vägbeskrivning.

Summa summarum av denna tråd blir sälj inte fordon!

Last edited:
sgtpepper skrev:
Jag förstår väldigt lite av det du skrivit.

Till exempel denna "mening":

Är "ja" = "jag", eller använder du "ja" för både "ja" och "jag"? Är du dyslektiker eller bara väldigt, väldigt, ooooohhh-så-väldigt dålig på att skriva på ditt modersmål? Är svenska förresten ditt modersmål?

Är detta rättstavning? Fått MVG i både kurs A och B men så himla bra vet jag inte om jag är. Japp, svenska är mitt modersmål. Är det ditt okCsÅ!? Så nu när du fått svar på dina frågor hoppas jag du kan tillföra mig nått i denna tråd.

UrbanTiger skrev:
Du vill ha ovänner :va
Nej faktiskt inte. Från första början ville jag ha nån form av sympati eller hur ska jag göra... men felet var väll mitt att jag skickade in tråden lite hastigt utan läst igenom det.

Vissa verkar ju förstått poängen iaf. andra svär andra frågar om jag är svensk vad har det med saken att göra?

MostWanted skrev:
Nej faktiskt inte. Från första början ville jag ha nån form av sympati eller hur ska jag göra... men felet var väll mitt att jag skickade in tråden lite hastigt utan läst igenom det.

Vissa verkar ju förstått poängen iaf. andra svär andra frågar om jag är svensk vad har det med saken att göra?
Du får inte va så hårda mot oss som inte kan tyda din svenska lika bra. Vi har också känslor

t-rex skrev:
Amen. lixom, jag har dyslexi lixom....
App app! Vaddå "jag"? "Ja" heter det! Du har för många punkter och komman också.

Korrekt mening: "amen lixom ja har dyslexi lixom,,,,,,,"

MostWanted skrev:
andra frågar om jag är svensk vad har det med saken att göra?
Ja, din text var så jävla dåligt skriven att jag ärligt talat undrade om du kanske inte hade svenska som modersmål, för hade så varit fallet så hade det ju varit rätt kymigt att vara allt för hård mot dig. Men om nu svenska verkligen är ditt modersmål så börjar man ju undra vad i helvete skattepengarna används till i skolan.

sgtpepper skrev:
Ja, din text var så jävla dåligt skriven att jag ärligt talat undrade om du kanske inte hade svenska som modersmål, för hade så varit fallet så hade det ju varit rätt kymigt att vara allt för hård mot dig. Men om nu svenska verkligen är ditt modersmål så börjar man ju undra vad i helvete skattepengarna används till i skolan.
Hemspråksundervisning?

sgtpepper skrev:
okii! förstår ni texten någorlunda nu då? Rigge har ju förklarat annars =)

Ska man sälja en bil i framtiden kommer iaf jag att byta in den på firma. Nog för att man får sämre betalt men man slipper telefon psykon och potentiella "carjackers".
Var ju inte längesen en kille vart bestulen på sin 9-3 av en köpare...... :huvet
Förr var det BMW/Merc/Audi i 600k plus klassen, nu verkar det som det sökt sig neråt i pris/årsmod.....skrämmande!!!

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back