Maxout
Mr
10/12 fredag 14.50 ringde dolt nr angående bilen ja hade uppe på blocket!
Frågade om bilen ja hade i annons.
Såld sa jag
frågade om vad ja skulle köpa nu
jag sa sporthoj.
frågade om ägaren
kommer inte ihåg sa jag.
frågade reggnr
vet inte om han uppfattade reggnr
sen sa han att han skulle ha uppgifterna till att ta reda på vart
bilen stod och sedan stjäla bilen/fälgar/kjolpaket. blev väldigt hetsk å ändrade sitt prat helt.
sa att jag uppgav fel nr sade ja å skrattade i luren (vet dock inte om han uppfattade tror ja sa rätt
)
han fick utbrott hotade mig å allt annat.
jag sade lugnt hejdå.
var i själva verket hur arg å irriterad som helst å tur att personen i fråga inte vågade ta det i fysiskt närvarande.
nu blir det inte trafikförsäkring på hojen! utan halvförsäkring mclarm å kåpist.
mc larm så ja hör när han tar den
k-pist till att skadeskjutan i lungan.
halvförsäkring om han orkar åka skadeskjuten
Frågade om bilen ja hade i annons.
Såld sa jag
frågade om vad ja skulle köpa nu
jag sa sporthoj.
frågade om ägaren
kommer inte ihåg sa jag.
frågade reggnr
vet inte om han uppfattade reggnr
sen sa han att han skulle ha uppgifterna till att ta reda på vart
bilen stod och sedan stjäla bilen/fälgar/kjolpaket. blev väldigt hetsk å ändrade sitt prat helt.
sa att jag uppgav fel nr sade ja å skrattade i luren (vet dock inte om han uppfattade tror ja sa rätt
)han fick utbrott hotade mig å allt annat.
jag sade lugnt hejdå.
var i själva verket hur arg å irriterad som helst å tur att personen i fråga inte vågade ta det i fysiskt närvarande.
nu blir det inte trafikförsäkring på hojen! utan halvförsäkring mclarm å kåpist.
mc larm så ja hör när han tar den
k-pist till att skadeskjutan i lungan.
halvförsäkring om han orkar åka skadeskjuten
Last edited:
) men vanligt att man gör för att kolla försäkring osv. detta är lite knepig situation för mig annars när nån bråkar med mig brukar det bara smälla direkCt
,, men frustrationen är hög när man inte kan ta reda på vem detta är. Skall göra allt för att få tag i han.