2560427 Nyss hemkommen från st örans sjukhus
Detta är en högst sorglig historia där jag mer än gärna är öppen för alla tips som finns att få. Vad jag kan göra etc. Det hela började kl 19..
Väntade på besök av 2 kompisar, en gammal klasspolare och en tjej. Vi skulle käka, kolla crocodile dundee 2 på teve, och ev ta en bira eller så.
Polaren kommer kl 20.. Hon skulle kommit kl 19. Tiden går. Ugnen står på, och vi väntar, jag vänta redan från kl 19. Försökte ringa massor fram till kl 21...sen ger vi upp.
Kl någon gång 20 min över 21 eller så, så öppnar jag dörren för ena hunden vill ut å snoka på tomten.. Då hör jag rop, typ rop på hjälp "micke",...varpå någon kommer ragglandes. Det är hon.
Hon kan inte stå upp. Hon är så borta, blicken är helt tom, sorgsen. Hon är påverkad av ngt....
Följande timmar är en ren soppa, med försök att hoppa ut från 5 meters höjd i hopp om att fly etc. Ena stunden får hon ryck och vill dra, ena stunden däckad på golvet. Jag försökte ta reda på vad hon fått i sig, hon skulle åka kommunalt när jag pratade med henne senast. Kanske skulle tagit 20 min, nu kom hon uppåt 3 timmar senare, helt väck. Påstod att hon gått av vid fel station. Men hon kunde inte stå upp.. Måste fått skjuts av ngn. Nåja
Någon här som är bra på droger?
Jag var livrädd hela tiden. Från att jag lyckades rädda henne från att hoppa från 3e våningen, till ett väldigt främmande beteende osv :S
Efter timmar av trassel, så åker vi till st görans sjukhus... Jag vet inte hur det gick sen. Påvägen dit så försökte hon hoppa av på motorvägen

polaren körde å jag satt i baksätet å höll i..
Förstår inte vilken drog som kan ha orsakat detta?
Stundtals lugn, stundtals okontaktbar, och okontrollerbar. Jag sitter här helt förstörd, jag har aldrig träffat någon jag känner, så påverkad, och så väck. Det var riktigt läskigt
Det var nog alkohol inblandat, men sen.. Vilka droger finns det som gör att man kan tappa kontrollen på ett sådan sätt. Att man stundtals tappar kontrollen för ens liv, att omedvetet utsätta nära & kära för något sånt?
Vi åkte ju bara dit, endast för att hjälpa henne. Hon förstod ju såklart inte detta.. Stundtals fick man hålla i henne, då hon fick sina utbrott.
Visst hade jag kunnat försöka låta henne vila hos mig. Men hon ville iväg hela tiden. Jag visste inte vad jag skulle göra. Man vill ju alltid någons bästa. Har aldrig varit med om något liknande.
Försöker läsa lite info ang beteende + droger på nätet. Vad tror ni? Vad kan ha orsakat hennes okontrollerbara beteende?
Känner mig helt frustrerad, vad ska man göra.